Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@13:36:34 GMT

علی دایی و علی کریمی به شهر خودرو گفتند «نه»

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۶۵۴

علی دایی و علی کریمی به شهر خودرو گفتند «نه»

یک روز پیش از دیدار شهرخودرو و ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر مجتبی سرآسیایی که در نیم فصل با جدایی یحیی گل محمدی از این تیم هدایت مشهدی‌ها را بر عهده گرفته بود به یکباره از سمت خود به عنوان سرمربی شهرخودرو استعفا داد.

فرهاد حمیداوی مالک تیم شهرخودرو مشهد در مورد استعفای سرآسیایی از هدایت شهر خودرو و انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی توضیح داد: ما در مقطع حساسی از فصل جاری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علت قرار گرفتن در ۶ بازی پایانی فصل و شیوع کرونا باید سریع‌تر تصمیم می‌گرفتیم. به همین دلیل مجبور شدیم از گزینه ایرانی استفاده کنیم و بهترین گزینه آقای بختیاری زاده بود.

حمیداوی در واکنش به این که گفته بود اجازه جدایی به سرآسیایی نمی‌دهد، گفت:منتظر تماسی از سرآسیایی بودم. امروز صبح هم آقای سرآسیایی نامه استعفای رسمی داده بود چرا که رضایت نامه می‌خواست تا در باشگاه دیگری به عنوان دستیار سرمربی فعالیت کند. با سرآسیایی صحبت نکرده‌ام، اما در نامه استعفای خود گفته است به دلیل پاره‌ای از مشکلات این تصمیم را می‌گیرد.

مالک شهر خودرو همچنین درباره اینکه گفته می‌شود دخالت او در مباحث فنی تیم از دلایل کناره‌گیری سرآسیایی به شمار می‌رود، تاکید کرد: اگر به این صورت باشد خدا را شکر می‌کنم، چون الان تیم سوم جدول است و نتایج خوبی گرفته‌ایم. این مباحث شایعه است و هیچ وقت در مباحث فنی دخالت نمی‌کنم.

ایشان در خصوص مدت قرارداد بختیاری زاده گفت: قرارداد بختیاری زاده به مدت یک فصل و نیم بسته شده است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

حمیداوی درباره مذاکره با مربیان ایرانی برای هدایت این تیم گفت: ما با علی دایی و علی کریمی تماس گرفتیم صحبت کردیم، اما قسمت نبود در خدمت این عزیزان باشیم و این پیشنهاد را قبول نکردند. برای من نظم در اولویت است و سبقه بختیاری‌زاده نشان داده است که فرد جنتلمنی است. نگران کمبود تجربه او به عنوان سرمربی در لیگ نیستیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی دایی علی کریمی شهرخودرو بختیاری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!

روز گذشته خبری مبنی بر تلاش باشگاه پرسپولیس و رضا درویش برای مذاکره و تمدید قرارداد اوسمار منتشر شد. حال به ادعای یک خبرنگار حوزه پرسپولیس تا این لحظه هیچ مذاکره‌ای با اوسمار برای تمدید و ماندن او در پرسپولیس صورت نگرفته است و شایعات این مذاکرات بی اساس است.

منبع: خبرآنلاین

tags # علی دایی ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • علی دایی سرمربی فصل بعد پرسپولیس می‌شود؟
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!