Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@12:16:31 GMT

اجاره ویلا و سوئیت در ساری، تنکابن و گرگان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۹۷۵

اجاره ویلا و سوئیت در ساری، تنکابن و گرگان

اگر تصمیم به سفر به شمال و شهرهای ساری، تنکابن و گرگان را دارید، نخست باید به فکر اجاره یک اقامتگاه مناسب همانند یک ویلای مجهز باشید.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، اگر تصمیم به سفر به شمال و شهرهای ساری، تنکابن و گرگان را دارید، نخست باید به فکر اجاره یک اقامتگاه مناسب همانند یک ویلای مجهز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقیناً هیچ چیز به اندازه یک اجاره ویلا آن هم در دل جنگل‌های شمال و یا در نزدیکی دریا، نمی‌تواند لذت‌های سفر را دوچندان کند. آرامش جنگل و صدای دلنشین برخورد امواج، وسوسه حضور در یک ویلای شیک را در ذهن مسافران و گردشگران ایجاد می‌کند. به هر روی، ما در این مقاله در مورد اجاره ویلا در سازی، تنکابن و گرگان صحبت می‌کنیم.

اجاره ویلا در ساری

سفر به ساری می‌تواند بخش‌های زیبایی از پهنه گسترده استان مازندران را روبروی گردشگران قرار می‌دهد. این شهر بزرگ که بسیار محبوب است، در سال مسافران زیادی را به خود می‌بیند. مورد مهمی که می‌تواند خیال گردشگران را برای سفر به ساری راحت کند، پیدا کردن انواع و اقسام ویلا در این شهر است. اگر به ویلای استخردار علاقه دارید، اگر می‌خواهید در نزدیکی یک فضای سرسبز و خوش آب و هوا باشید و یا اگر به دنبال ویلا در داخل شهر هستید، نباید نگران هیچ چیز دیگری باشید. می‌توانید قبل از اجاره ویلا ساری امکانات مختلف هر کدام از ویلاها را مشاهده و هر کدام را بر حسب علاقه و مقدار بودجه خود رزرو کنید.

اجاره ویلا در تنکابن

تنکابن نزدیک به دریا است، این به معنای این است که می‌توان از مواهب بودن در کنار دریا سود زیادی بود. یکی از فواید نزدیکی به دریا، اجاره ویلای ساحلی است. شما می‌توانید با حضور در شهر تنکابن و دیدن جاذبه‌های پر تعداد این شهر، با پای پیاده و تنها چند گام برداشتن، به دریا برسید. شنیدن صدای امواج و مشاهده بیکران بودن دریا، به تنهایی لذت وصف ناشدنی را به همراه دارد. برای اجاره ویلا در تنکابن بهتر است از طریق وبسایت های اجاره ویلا اقدام نمائید. در تنکابن می‌توانید انواع و اقسام ویلای ساحلی (استخردار و بدون استخر) را با امکانات مختلف و قیمت‌های گوناگون مشاهده و هر کدام را بر حسب نیاز خود اجاره و رزرو کنید.

اجاره ویلا در گرگان

سفر به گرگان می‌تواند یک تجربه متفاوت باشد! زیرا این شهر مهم در استان گلستان، جاذبه‌های بسیار هیجان انگیزی دارد. آب و هوای عالی در کنار دشت‌های سرسبز، همه و همه به تنهایی می‌توانند هر گردشگری را به گرگان بکشانند. اما هیچ چیز به اندازه حضور در ویلای شیک و مجهز نمی‌توانست لذت‌های سفر به این شهر را چند برابر کند. شما می‌توانید به همراه همسر و خانواده خود، با اجاره یک ویلا در گرگان، با امکانات کامل از داشتن یک فضای خصوصی و شخصی لذت نهایی را ببرید.

فواید اجاره و رزرو ویلا

در زیر برخی از مزایای اجاره ویلا نسبت به هتل را آورده‌ایم:

آزادی عمل در ویلا بیشتر از هتل است، افراد می‌توانند در ویلا هر کاری اعم از جشن، پخت و پز و فعالیت‌های عمومی را به راحتی انجام داد. ویلا یک فضای خصوصی‌تر و شخصی‌تری را نسبت به هتل فراهم می‌کند. برای مثال، یک ویلای استخردار همان چیزی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. در ویلا می‌تواند با تعداد نفرات بیشتر اقامت کرد که به طوری که همه در کنار هم هستند؛ اما در هتل چنین چیزی امکان پذیر نیست. قیمت اجاره یک شب ویلا به تعداد نفرات، خیلی به صرفه‌تر از ویلا است. ویلاها می‌توانند در اقصی نقاط شهر باشند، برای مثال در نزدیکی دریا و یا در دل یک جنگل بکر اما هتل‌ها اغلب در وسط شهر واقع شده‌اند.

برای انتخاب بهترین مکان جهت اجاره ویلا می‌توانید به سایت شب رجوع کرد! در این سایت انواع مختلفی از ویلاهای گوناگون وجود دارند که برحسب امکانات، قیمت و شرایط دیگر دسته‌بندی شده‌اند. پشتیبانی 24 ساعته و ارائه اقامتگاه‌های مناسب و مطبق بر سلیقه مشتری، از جمله مزایای اجاره و رزرو ویلا در سایت شب هستند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: تنکابن اجاره ویلا اجاره سوئیت اجاره ویلا اجاره یک یک ویلای یک ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد

سرمربی موفق استون ویلا همچنان به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد

طرفداری | با وجود اصرار منابع آلمانی به علاقه بایرن مونیخ برای همکاری با اونای امری، این سرمربی اسپانیایی تصمیم به امضای قرارداد تازه‌ای با استون ویلا گرفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، استون ویلا برای تمدید قرارداد اونای امری تا سال 2027 به توافق نهایی دست یافته است. این سرمربی 52 ساله که از پاییز 2022 هدایت استون ویلا را در دست دارد، در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و تیمش را به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا رسانده است. 

مالکان استون ویلا مایل هستند اونای امری به «سرالکس فرگوسن» باشگاه‌شان تبدیل شود و تعهد ادامه‌دار امری به استون ویلا، شایعات پیوستن او به بایرن مونیخ و یا هر تیم دیگری را به پایان خواهد رساند. ساعاتی پیش از آلمان خبر رسید که رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...