Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به ظرفیت بالای معدنی استان یزد گفت: این استان رتبه نخست را در تنوع معادن به خود اختصاص داده و دومین استان معدنی ایران است.

او افزود: قرارگاه خاتم الانبیا تا کنون ۳۵ پروژه عظیم را در یزد کلید زده که ۱۰ پروژه آن در دست اقدام است و عمده آن‌ها در بخش صنعت و معدن صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با برشمردن معادن فعال در یزد افزود: پنج میلیارد تن ظرفیت معادن یزد شناسایی شده که تنها دو میلیارد آن به بهره برداری رسیده است.

به گفته محمد، تقریبا تمامی کارگران شاغل در حوزه معادن یزد از دیگر استان‌های کشور تامین می‌شوند، در حالی که ۶۴ درصد فارغ التحصیلان استان بیکار هستند.

او تصریح کرد: بیکاری بالای تحصیل کنندگان یزدی نشانگر نبود الگوی مساله محور در استان است.

دکتر محمد از آغاز پروژه‌های کارشناسی اکتشافی و اطلاعاتی در یزد خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد یک الگوی جوشیده از استان برای رفع مسائل و مشکلات داخلی از جمله اشتغال و نیز رشته‌های تحصیلی مرتبط با ظرفیت‌های استان هستیم.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان معضل بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حاجی حسینی در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

دیگر خبرها

  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند