Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو در استان هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس توسط حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو در استان هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس توسط حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

روحانی در آئین اففتاح این طرح‌ها اظهار داشت: افتتاح های بزرگ که پیش روی ما در استان هرمزگان است می‌تواند موجب امنیت و نشاط مردم برای زندگی و آینده شان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خیلی مهم است که وزارت نیرو یک برنامه‌ریزی داشته باشد که مردم مطمئن باشند آب تصفیه شده برای آنها پایدار است.

این طرح ها شامل ۶۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، ۱۴۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۱۱ کیلومتر شبکه  فشار متوسط زمینی، ۳۴۵ دستگاه پست هوایی و ۵۵ دستگاه پست زمینی و ۴ هزارو ۸۷۲ چراغ روشنایی معابر است.

در حال تکمیل...

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان هرمزگان کیلومتر شبکه وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح

آفتاب‌‌نیوز :

 منابع خبری از وقوع انفجار‌هایی در استان بابل عراق در جنوب عراق خبر داده‌اند.

شبکه المیادین گزارش داده، در پی انفجار‌هایی که دلیل آن هنوز مشخص نیست از یک مقر فرماندهی نظامی در بابل دود غلیطی به هوا برخاسته است.

خبرگزاری رویترز، اما به نقل از منابع امنیتی عراق مدعی وقوع انفجار در یک پایگاه مورد استفاده نیرو‌های حش الشعبی در این منطقه شده است.

شبکه المیادین به نقل از منابع عراقی گزارش داده که پایگاه نظامی کالسو که مورد استفاده مشترک ارتش عراق، پلیس فدرال و نیرو‌های حشد الشعبی است هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.

کانال خبری صابرین نیوز نیز از مجروح شدن شماری از نیرو‌های امنیتی حاضر در این پایگاه و انتقال دست کم دو نفر به بیمارستان المحاویل خبر داده است.

کانال صابرین نیوز میگوید که شمار مجروحان حداقل ۸ نفر است که از میان نیرو‌های حشد الشعبی و ارتش عراق هستند.

شبکه الجزیره نیز به نقل از یک منبع در الحشد الشعبی گفته که پایگاه هدف قرار گرفته شده متعلق به نیرو‌های حشد الشعبی بوده است.

رئیس کمیته امنیتی فرمانداری استان بابل عراق گفته که ۵ انفجار بر اثر حملات هواپیما‌های بدون سرنشین به پایگاه نیرو‌های بسیج حشد الشعبی رخ داده است.

این مقام محلی عراقی همچنین گفته که حجم گسترده آتش سوزی به خاطر وجود درختان در اطراف پایگاه بوده است.

گزارش مدیر دفتر شبکه المیادین در عراق از حمله به کالسو

مدیر دفتر المیادین در بغداد گزارش داده که این حملات تجاوزکارانه ورودی اصلی پایگاه کالسو، یک گاراژ خودرو و دو دفتر نیرو‌های حشد الشعبی را هدف قرار داده و شدت حملات قوی بوده است.

 مدیر المیادین همچنین توضیح داده که ترافیک هوایی هواپیما‌های آمریکایی در آسمان عراق طبق معمول فعال است و یک هواپیمای سوخت رسان در حریم هوایی عراق مشاهده شده است.

 وی همچنین گفته که این مقر حشد الشعبی با سه حمله مورد هدف قرار گرفته است و حداقل ۳ نفر مجروح شده‌اند.

 دقایقی بعد خبرنگار المیادین عراق از افزایش تلفات به یک شهید و دست کم ۶ مجروح خبر داد. 

حشد الشعبی عراق نیز ضمن تایید این حمله به مقر خود در بزرگراه شمال بابل گفته که یک تیم تحقیقاتی برای بررسی خسارات مادی و جانی به محل انفجار‌ها رسیده‌اند

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حمله هوایی به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر