Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعلی دادگر روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات تیراندازی استان کردستان اظهار داشت: بهترین نتایج تاریخی طی ۷۲ سال را دوره گذشته با کسب ۶ سهمیه المپیک کسب کرده‌ایم با وجود اینکه در بازی‌های جاکارتای اندونزی هم خوب ظاهر نشدیم.

وی با بیان اینکه بعد از تیراندازی، رشته کشتی بیشترین سهیمه المپیک را کسب کرده است، افزود: با پذیرش کرونا به عنوان بخشی از زندگی، المپیک ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد و امیدواریم اولین مدال‌ها را نیز رشته تیراندازی برای کشور به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر با اشاره به اینکه در این مدت با کمبود اعتبارات و منابع ارزی مواجه بودیم و شرایط سختی در رشته تیراندازی وجود داشت، اضافه کرد: برای اعزام تیم‌ها به خارج از کشور هم با دشواری‌های زیادی مواجه هستیم.

وی یادآور شد: تحریم‌ها نیز با توجه به اینکه بسیاری از سلاح‌ها و مهمات رشته تیراندازی از خارج تامین می‌شود تاثیرات منفی زیادی بر فعالیت در این رشته گذاشته است.

رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: به دنبال توسعه متوازن بخش‌های مختلف رشته تیراندازی هستیم و به همین دلیل هم باوجود اینکه نظرات بسیاری بر این بود که به رشته اهداف پروازی کمتر توجه شود اما به صورت یکسان مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: انسان‌های جسور و شجاع می‌توانند در این رشته زمان و اوضاع را مدیریت کنند و نتایج خوبی در این رشته که بیشتر بر ذهن اتکا دارد کسب کنند.

دادگر اظهار داشت: مردم سلحشور کردستان در این رشته استعدادهای خوبی دارند اما زیرساخت متناسب با استعدادها در استان وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کردستان در تیم ملی حضور نیافته‌اند و امید می‌رود از این به بعد شاهد حضور نفراتی از استان در تیم ملی باشیم، افزود: استان کردستان هرچند در لیگ کشوری حضور نداشته اما در مسابقات قهرمانی کشور حضور خوبی داشته است.

رییس فدراسیون تیراندازی قول داد تا شهریور امسال ۲ قبضه اسلحه دو لول به این استان اهدا شود.

در این مجمع، حسین خزایی تنها کاندیدای ریاست هیات توانست با کسب ۱۳ رای از ۱۴ نفر اعضای مجمع به عنوان رییس جدید هیات تیراندازی کردستان انتخاب شود.

برچسب‌ها کردستان مجمع انتخاباتی المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مجمع انتخاباتی المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی کردستان مجمع انتخاباتی المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی رشته تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

کد خبر 6085527 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • مهدی الفتی ملی پوش گلستانی سهمیه المپیک پاریس در رشته ژیمناستیک را کسب کرد
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی