Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند دانشگاه مستقل سنگاپوری برای جبران خسارت‌های کرونا از افزایش ظرفیت خود خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از یودبلیونیوز،  ۶ دانشگاه مستقل در سنگاپور تصمیم گرفتند در سال تحصیلی پیش رو برای جبران خسارت‌های به وجود آمده ناشی از کروناویروس، برای حدود ۲ هزار دانشجو افزایش ظرفیت دهند.

سنگاپور به آن دسته از دانشجویان سنگاپوری که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و برنامه تحصیلی آن‌ها به دلیل کرونا لغو شده است، پیشنهادهای اضافه‌تری هم ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه دیگری هم که به آن‌ها پیشنهاداتی ارائه می‌شود دارندگان دیپلم فنی هستند که در نظر داشتند جذب بازار کار شوند ولی به دلیل شرایط بد بازار کار مجددا به ادامه تحصیل روی آورده‌ بودند.

 وزارت آموزش سنگاپور پیش از این اعلام کرده بود که ضمن حفظ استانداردها، پیشنهادهای مختلفی را هم برای دوره های مختلف ارائه می‌دهد.

این وزارتخانه انتظار دارد که به دلیل این پیشنهادات تحصیلی میزان مشارکت دانشجویان در سال جاری تا ۲ درصد افزایش یابد.

به دلیل بحران به وجود آمده از پاندمی "کووید-19" دانشگاه‌های جهان خسارت‌های متعددی متحمل شدند و همه آن‌ها به فکر جبران این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دانشگاه سنگاپور خسارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت در حال برگزاریست. نمایندگان کشور‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.   نتایج کامل روز نخست تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:   دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.   امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.   یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند. ­

دیگر خبرها

  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور