Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@19:01:56 GMT

اخراج مجری سرشناس آمریکایی بخاطر سخنان ضدیهود +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۰۲۴۰

اخراج مجری سرشناس آمریکایی بخاطر سخنان ضدیهود +عکس

«نیک کانن» مجری و هنرپیشه سرشناس سیاهپوست آمریکایی پس از سخنان غیرتوهین آمیز و غیرتعصبی در مورد قوم یهود، از همکاری سی ساله با «CBS» کنار گذاشته شد.

به گزارش مشرق، به نقل از ورایتی، «نیک کانن» بخاطر اظهارات ضدیهود از همکاری با «ویاکام سی بی اس» کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: پشت‌پرده نفوذ قهرمان صهیونیست‌ها به شبکه نمایش خانگی

«ViacomCBS» پس از اظهار نظرهای ضدیهود «نیک کانن» در پادکستش، روابط طولانی مدت خود با او را پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجری در قسمت سی ام برنامه اش با عنوان «Cannon’s Class» با «پروفسور گریف» خواننده رپ مصاحبه کرد که عضو گروه رپ «Public Enemy»(دشمن مردم) بود که پس از اظهارات ضد یهود از آن گروه جدا شد.

در این پادکست، «نیک کانن» گفت سیاه پوستان عبری های واقعی هستند و در مورد تئوری های توطئه ضد یهود مربوط به خانواده «روسچایلد» صحبت کردند.

«این سخن هرگز مایه نفرت پراکنی نیست که، وقتی ما مردم یهودی هستیم شما نمی توانید ضد یهود باشید. وقتی ما همان مردمی هستیم که آن ها می خواهند، نسبت به تولدمان محق هستیم. ما یهودی واقعی هستیم.»

پس از همین اظهارات سخنگوی «ViacomCBS» بیانیه ای را در ورایتی منتشر کرد و گفت که اکنون همکاری و روابط این شرکت با «نیک کانن» خاتمه یافته است.

«ViacomCBS» در بیانیه ای اعلام کرد: «ویاکام سی بی اس هر نوع تعصب را محکوم کرده و قاطعانه همه اشکال ضد یهود را محکوم می کند. ما با نیک کان در مورد قسمتی از پادکست «کلاس کانن» در YouTube صحبت کرده ایم ، که سخنرانی تنفر افزا و تئوری های توطئه ضد یهود را مطرح کرده است. در حالی که ما از آموزش مداوم و گفتگو در زمینه مبارزه با تعصبات حمایت می کنیم و بسیار نگران می شویم که نیک نتوانسته بخاطر تحریک ضد یهودی خود اذعان یا عذرخواهی کند و ما رابطه خود را با او خاتمه می دهیم.»

این در حالی است که دوشنبه کانن در توئیتر و فیس بوک گفت که من در قلبم هیچ گونه نفرت و یا تمایل به کینه توزی ندارم و در مورد محتواهای نفرت پراکنی اغماض نخواهم کرد.
 

پ.ن: «روسچایلد» یکی از متمول ترین خانواده های جهان محسوب می شوند. جد این خانواده یهودی از قرن شانزدهم میلادی به کار بانکداری مشغول شد و به تدریج در مهم ترین شهرهای دنیا بانک تاسیس کردند. این خانواده در حال حاضر نیز در زمینه شراب سازی، بانکداری، انرژی، املاک و دیگر بیزنس های پولساز فعال هستند. اما آنچه که نام این خانواده را بیش از ثروتشان سر زبان ها انداخته این است که از مهم ترین حامیان صهیونیست ها و از حامیان و بنیانگذاران ایجاد حکومت و کشور صهیونیستی محسوب می شوند. در روزهای آتی گزارشی مفصل در مورد این خانواده و حمایت از صهیونیسم منتشر خواهد شد.


نام من جِیکاب روتسچایلد است. خانواده من ۵۰۰ ترلیون دلار دارایی دارد. ما تقریبا صاحب تمام بانک های مرکزی جهان هستیم. ما از زمان ناپلئون تا کنون در دو طرف تمام جنگ ها سرمایه گذاری کرده ایم. ما صاحبه اخبار، رسانه، نفت و دولت شما هستیم. و شاید هیچگاه تا کنون چیزی در مورد من نشنیده باشید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم اخراج یهود مجری سی بی اس صهیونیسم ضد یهود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوادخیابانی به پویش «چشم به راهیم» پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خیابانی مجری سرشناس کشور امروز با حضور در محل پویش چشم به راهیم اصفهان در محور اصفهان-شیراز از مردم و مسافران حاضر در محل پویش خواست تا با رعایت قوانین و مقررات، برای کاهش تصادفات رانندگی در کشور گام بردارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز همچنین در حاشیه این همایش و در ارتباط زنده با شبکه نسیم، اظهار کرد: تمام پرسنل ما برای کاهش حوادث رانندگی و خدمت رسانی به مردم در استان اصفهان در حال تلاش هستند،.

فرزاد دادخواه اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم در حین سفر نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کاهش تصادفات رانندگی باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت خطیری بر عهده راننده در جهت حفظ جان سرنشینان وجود دارد، افزود: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور چهره‌های سرشناس افزایش آگاهی و حذف رفتارهای پرخطر ترافیکی است.

دادخواه با بیان اینکه استان اصفهان با داشتن ۱۲ هزار کیلومتر راه ودر کشور هرساله میزبان بسیاری از مردم خوب ایران است اما متأسفانه حدود ۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد که اغلب ناشی از خواب آلودگی، حواس پرتی و عدم توجه به جلو است.

پویش «چشم به راهیم» از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

کد خبر 6063661

دیگر خبرها

  • ببینید| سخنان کاظم صدیقی درباره ملاقات آقای بهجت با حضرت عیسی در مشهد
  • تحلیلگر سرشناس صهیونیست: عملیات در رفح نفعی ندارد
  • جوادخیابانی به پویش «چشم به راهیم» پیوست
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • جنایات رژیم صهیونیستی نباید به فراموشی سپرده شود 
  • سخنان حجت‌الاسلام قرائتی درمورد فریب‌خوردگان آشوب‌های سال گذشته
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • (ویدئو) خاطره روحانی سرشناس از روز‌های فقیر شدنش
  • (ویدیو) خاطره روحانی سرشناس از روز‌های فقیر شدنش
  • بشنوید | تبلیغات منفی سنگین علیه امام حسن(ع) در طول تاریخ از کجا نشأت می گیرد؟