Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در پاساژ علاالدین خبر داد.

سید جلال ملکی گفتوگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٢٣ دقیقه روز جاری وقوع حریق در پاساژ علاالدین به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که بخشی از سیمهای برق داخل سقف کاذب دچار حریق شده و آژیرهای خطر را به صدا در آورده اما پرسنل دوره دیده این ساختمان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند حریق را اطفا کردند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان بازدیدهای لازم را از محل انجام داده و ضمن تخلیه دود محل را ایمن سازی کردند. 

ملکی با تاکید بر اینکه پاساژ علاءالدین در این سالها اقدامات بسیار خوبی جهت ایمن سازی انجام داده است افزود: ایمن سازی ساختمان و مجهز کردنش به سیستمهای اعلام و اطفای حریق می تواند از وقوع حوادث گسترده جلوگیری کند. حریقی که امروز رخ داد و توسط پرسنل خود این مرکز تجاری اطفا شد یکی از تأثیرات مثبت ایمن سازی است که شاهدش بودیم. 

وی در پایان افزود: با نصب تجهیزات اعلام و اطفاء، آموزش دیدن پرسنل و... می توان صدمات جانی و خسارات ناشی از حریق را به اندازه چشمگیری کاهش داد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي آتش نشاني پاساژ علاءالدين ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، عادل مصدقی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با اشاره به وجود 47 نقطه پرتصادف در حوزه راههای استان، اظهارداشت: تعهد استان در سال 1402 ایمن سازی 39 نقطه بوده در حالی که 47 نقطه ایمن سازی و رفع شده که عملکرد اداره کل بالاتر از تعهدات بوده است.وی، تعداد کل نقاط پرتصادف راههای استان را 95 نقطه اعلام کرد.به گفته مصدقی، تمام تلاش را در سال جاری بر این می گذاریم که اعتبارات پروژه های نقاط پرتصادف را از محل مولدسازی های استان و همچنین منابع ملی تامین کرده تا بموقع بتوان این نقاط را رفع و ایمن سازی کرد.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه با بیان برنامه های دیگر سال جاری تصریح کرد: با حسب الامر قراردادن شعار امسال رهبری و با سلامت، صداقت و پشتکار و ارتقای اعتماد و امید به مردم و تسریع و تسهیل امور مردمی و کرامت و تکریم مردم، برنامه ها را پیش می بریم.

مصدقی ادامه داد: اجرا و پیگیری مصوبات ریاست جمهوری و سفرهای درون استانی استاندار جزو برنامه های مهم دیگری است که در سال جاری دنبال خواهد شد.

وی افزود: کتابچه ای از عملکرد و برنامه های سال جاری برای اعلام به نمایندگان مجلس تهیه می شود تا با همکاری نمایندگان امور عمرانی استان را بخوبی به پیش ببریم.

به گفته مصدقی، توجه به پایانه مرزی اینچه برون و افزایش ترانزیت کالا و ترددهای مرزی موضوع مهم دیگر سال جاری محسوب می شود.

در ادامه هریک از معاونین فنی و نظارت و راههای روستایی، حمل و نقل، راهداری و مدیریت و توسعه منابع و روسای ستادی و شهرستانی به بیان موفقیت ها و چالش های موجود پرداخته و راهکارها و تصمیمات لازم ااتخاذ شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین ماه 7 نفر از کاربران جاده ای در تصادفات جاده ای جان باختند که به نسبت آمار سال گذشته 59 درصد کاهش را نشان می دهد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، سلیم اصغری در اولین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با اشاره به کاهش 59 درصدی تلفات جاده ای استان در طرح نوروزی امسال، اظهارداشت: تعداد تصادفات فوتی استان در این مدت 5 فقره و تعداد فوتی ها 7 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه آمار تلفات جاده ای در شهرستان های گنبد، آق قلا و بندرترکمن که دارای محورهای شمالی هستند، بیشتر است، گفت: لازم است گشت های راهداری در این شهرستان ها بیشتر حضور داشته تا تلفات رخ به رخ در این محورها کاهش پیداکند.

اصغری، آمار کلی تصادفات جاده ای را از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین 104 فقره و تعداد مجروحین را 151 نفر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • ۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • آغاز واکسیناسیون دام‌های لرستان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان