Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که نمایندگان اسرای فلسطینی در زندان‌‌های رژیم صهیونیستی با هدف بهبود شرایط این اسرا گفتگوهایی را آغاز کرده‌اند که نتیجه بخش بوده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد ، مرکز رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که مذاکراتی در زندان «عوفر» رژیم صهیونیستی میان نمایندگان زندانیان از همه‌ جناح‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مذاکرات پس از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به بخش 16 زندان عوفر و سرکوب اسرای فلسطینی با گاز اشک آور انجام شد.

این باشگاه در ادامه افزود که در این مذاکرات اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی تصمیمات تازه ای در خصوص خروج زندانیان از سلول‌های انفرادی و بازگرداندن آنان به بخش و توزیع لباس میان زندانیانی که در زمان شیوع اپیدمی کرونا از کمبود لباس رنج می‌بردند،اتخاذ کرده است.

در همین راستا باشگاه اسرای فلسطینی تصریح کرد که اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی تصمیمات تازه‌ای را در خصوص موضوع ملاقات با اسرای زن فلسطینی و کاهش تعداد ملاقات کنندگان به یک تن اتخاذ کرده است.

همچنین به خانواداه زندانیان اجازه داده شد در زمان ملاقات با فرزندان خود لباس‌های اضافی و سایر مواد برای آنان تهیه کنند.

یادداشت|حمایت از مردم فلسطین و کشمیر وظیفه اول تمام مسلمانان جهانحماس: تحرکات رسانه‌ای عربی همسو با اسرائیل منافع ملت فلسطین را هدف قرار می‌دهداسرائیل باید به دلیل جنایات جنگی در فلسطین و لبنان محاکمه شود

تعدادی از اسرایی که در زندان عوفر به سر می‌برند پس از اینکه نظامیان صهیونیستی از گاز اشک‌آور علیه آنها استفاده کردند، به دلیل استنشاق آن دچار حالت خفگی شدند.

بیش از 1000 اسیر فلسطینی در زندان عوفر در بازداشت به سر می برند که در میان آنها برخی نوجوان هستند.

از سوی دیگر شب گذشته «موسی ابومرزوق» عضو دفترسیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در گفتگو با المیادین تصریح کرد که هر لحظه امکان دارد رژیم صهیونیستی برای حل اختلافات خود اقدام به حمله خارجی کند.

ابومرزق در ادامه٬ تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال فرصتی است تا حماس و مقاومت را از نوار غزه حذف کند.

عضو دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد که حماس حامی همه جانبه مقاومت است و امروز با جنبش فتح در مقاومت مردمی همکاری دارد و حماس خواستار وحدت ملی فلسطینیان جهت نابودی رژیم اشغالگر و مقابله با طرح الحاق کرانه باختری است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رژیم صهیونیستی (اسرائیل) اسرای فلسطینی بیشتر بخوانید... حماس: تحرکات رسانه‌ای عربی همسو با اسرائیل منافع ملت فلسطین را هدف قرار می‌دهد اسرائیل باید به دلیل جنایات جنگی در فلسطین و لبنان محاکمه شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل اسرای فلسطینی اسرائیل اسرای فلسطینی رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع آگاه وابسته به حماس در گفتگو با العربی الجدید تاکید کرد که کابینه رژیم صهیونیستی عملیات گمراه‌سازی هدفمندی را در میان اسرائیلی‌ها و خانواده‌های اسرای اسرائیلی نزد مقامت در پیش گرفته تا از آزادی این اسرا طفره برود.

وی اخبار منتشر شده در رسانه‌های عبری زبان مبنی بر پیشنهاد حماس برای آزادی ۲۰ اسیر بجای ۴۰ اسیر در مرحله نخست توافق مبادله اسرا که اخیرا در قاهره مطرح شده بود، را رد کرد و گفت: در پی انتشار این خبر، رسانه‌های عبری زبان نوشتند که تعداد اسرای زنده در اختیار مقاومت از ۲۰ نفر بیشتر نیست که این خلاف واقعیت است.

منبع مذکور اشاره کرد که مسلما نمی‌توان تعداد دقیق اسرای زنده اسرائیلی را مشخص کرد اما قطعا تعداد آن‌ها بیشتر از آن چیزی است که رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند.

وی فاش کرد که تنها جنبش متبوعش حدود ۳۰ ژنرال و افسر شاباک را در جریان حمله هفتم اکتبر به برخی پایگاه‌های حساس و مهم به اسارت گرفته است و آن‌ها اکنون در مناطقی تحت تدابیر امنیتی شدید و کاملا دور از دسترس رژیم صهیونیستی هستند و این رژیم تحت هیچ شرایطی قادر به رسیدن به آن‌ها نخواهد بود.

این رهبر حماس بیان کرد که نتانیاهو و برخی وزرای اسرائیلی اطلاعات زیادی را در مورد بعضی از نظامیان اسیر در غزه پنهان می‌کنند تا اینگونه مانع از خشم نیروهای جنگی خود شوند و شاید بخش زیادی از مواضع تند و خشمناک سرلشکر نتسان الون نماینده ارتش صهیونیستی در هیئت مذاکره کننده این رژیم به تعلل و بی‌خیالی نتانیاهو در قبال پرونده مبادله اسرا برمی‌گردد.

وی گفت تنها راه آزادی اسرای اسرائیلی، مذاکرات جدی و به تبع آن توقف کامل جنگ و بازسازی نوار غزه است.

این رهبر حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت ازسرگیری عملیات‌های نظامی ارتش صهیونیستی در شمال و مرکز نوار غزه در حالیکه قبلا مدعی نابودی مقاومت در آنجا شده بود، بیانگر کذب ادعاهای قبلی این رژیم است.

وی گفت مقاومت در سلامت کامل قرار دارد و همچنان به شیوه‌ای منضبط در چارچوب ساختارهای یکپارچه اوضاع را در میدان نبرد تحت کنترل دارد.

این رهبر حماس همچنین بیان کرد که یحیی سنوار رهبر این جنبش در غزه علی رغم جنگ جاری و عملیات‌های اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی رژیم صهیونیستی، از واقعیت موجود به دور نیست و اینکه گفته می‌شود در تونلی منزوی و پنهان شده، صرفا ادعای نتانیاهو و سرویس‌های امنیتی او برای سرپوش نهادن بر شکست خود در تحقق اهداف اعلام شده در برابر جامعه صهیونیستی و همپیمانانشان است. وی تاکید کرد که سنوار به عنوان فرمانده میدان نبرد وظایف خود را انجام می‌دهد.

او همچنین تاکید کرد که سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری‌های شدید بین مقاومت و نیروهای اشغالگر بود، بازدید کرده و با شماری از مجاهدان نیز خارج از تونل‌ها دیدار کرده و اخیرا نیز رهبران حماس در خارج را در جریان وضعیت مقاومت در نوار غزه قرار داده است.

این رهبر حماس بیان کرد که جنبش متبوعش همواره با طرح‌های پیشنهادی برای آتش‌بس تعاملی جدی داشته است اما دولت آمریکا در جریان مذاکرات چهره حقیقی خود را نمایان کرد و ثابت کرد که کاملا طرف رژیم اشغالگر را گرفته است.

کد خبر 6087542 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا