Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: مسابقات تا پایان سال ۲۰۲۰ تعطیل است و در شرایطی که شیوع ویروس کرونا هم شدت پیدا کرده است چرا باید اردو یا مسابقه ای برگزار کنیم.

فضل اله باقرزاده در گفت و گو با ایسنا درباره آغاز فعالیت‌های شمشیربازی بیان کرد: طبق اطلاع فدراسیون جهانی تمام مسابقات شمشیربازی تا پایان سال ۲۰۲۰ تعطیل است و در سال ۲۰۲۱ هم همین روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کشوری شرایط مناسبی داشته باشد اعلام میزبانی می کند و بعد درخواست آن مورد بررسی قرار می گیرد تا با برگزاری مسابقات بقیه سهمیه ها هم مشخص شود.

او ادامه داد: ورزش در دنیا تعطیل است وما خیلی در کشور خود شلوغ می کنیم. وقتی مسابقه ای نیست نمی دانم چرا برخی رشته ها می خواهند اردو برگزار کنند. آن هم در شرایطی که شیوع ویروس کرونا شدت پیدا کرده است. احسان حدادی عنوان می کرد هنوز هم احساس تنگی نفس را دارد بنابراین سلامتی ورزشکاران برای ما مهم است . چرا باید مسابقه یا اردویی برگزار کنیم و تعدادی زیادی افراد را دور هم جمع کنیم آن هم در شرایطی که ممکن است برخی ها ناقل باشند اما علائمی نداشته باشند.

باقرزاده در پاسخ به این پرسش که پیمان فخری قبل از اینکه متوجه بیماری اش شود، با سابریست ها در ارتباط بوده است خیر، تصریح کرد: در یک برهه مجوز گرفتم و سابریست ها در آکادمی ملی المپیک به صورت انفرادی تمرین می کردند اما این مسئله برای سه هفته پیش و قبل از این است که آقای فخری بیمار شود. در حال حاضر حال او خیلی بهتر شده است و چون بیمارستان مسیح دانشوری مجهزتر است اکنون که آنجا بستری است خیالمان راحت است.

باقرزاده در مورد اینکه در شرایط بلاتکلیفی برگزاری مسابقات شمشیربازی، خیال فدراسیون بابت کسب سهمیه راحت است، گفت: سهیمه تیم سابر محفوظ است و از این بابت خیالمان راحت است و دغدغه ای نداریم. ملی پوشان اسلحه های دیگر هم در حال تمرین بودند که ویروس کرونا همه فعالیت ها را لغو کرد. ما اخیرا گزارشی را به آقای صالحی امیری علی نژاد ارسال کردیم و آخرین وضعیت شمشیربازان را شرح دادیم که در خانه مشغول فعالیت هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035x9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شمشیر بازی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد.   در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:   جناب آقای علی ایلکا با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.    انتظار میرود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.   توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.   پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی وزارت ورزش، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم