Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:34:45 GMT

انتقاد برباتوف از گرت بیل

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۰۶۰۰

انتقاد برباتوف از گرت بیل

مهاجم سابق منچستر یونایتد به انتقاد از گرت بیل پرداخت و رفتارهای او را غیر حرفه​ای دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از "Betfair" گرت بیل روزهای سختی را در رئال مادرید تجربه می کند.

زیدان اعتقادی به این بازیکن سرشناس ولزی ندارد و به ندرت از او در ترکیب استفاده می کند و این باعث شده تا او هم از وضعیت خود راضی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتارهای اخیر بیل روی  نیمکت رئال سوژه رسانه ها شده است و اعتراضاتی را علیه این بازیکن به دنبال داشته است.

این بار نوبت به برباتوف بازیکن سابق یونایتد رسید تا به انتقاد از بیل بپردازد.

او گفت: گرت بیل بار دیگر با رفتاری که از او  خود نشان داد تیتر روزنامه ها شد. او روی نیمکت تظاهر به خواب کرد چرا که می دانست فرصتی برای بازی کردن ندارد. نمی توانم رفتارهای بیل را باور کنم.

برباتوف ادامه داد: چنین رفتارهایی غیر حرفه ای است و بیانگر عدم احترام او به رئال مادرید است. دوست دارم بیل را در میدان ببینم چرا که می دانم او بعد از نیمکت نشینی چه احساسی دارد. من خودم چنین لحظاتی را تجربه کرده ام اما واکنش های او خارج از حد معمول است. رئال مادرید باید راه حلی برای این مشکل پیدا کند. نه برای بیل و نه برای رئال این مشکلات  خوب نیست. شاید هیچ کسی پاسخ روشن و منطقی برای نیمکت نشینی بیل نداشته باشد با این حال این رفتارهای او درست نیست.

برباتوف در پایان گفت: به نظر من تنها راه حل، جدایی بیل از رئال است. بیل باید به دنبال جدایی باشد حتی اگر این جدایی قرضی باشد. او باید این پیام را به مربی و سران باشگاه بدهد که یا به من بازی بدهید و یا اینکه تیم را ترک می کنم.او شایسته چنین شرایطی نیست.

به احتمال خیلی زیاد بیل در تابستان رئال مادرید را ترک کند و به لیگ جزیره برگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادريد رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها