Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی فوتبال تازه‌ترین رنکینگ تیم‌های ملی جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران بدون تغییر در جایگاه دومی آسیا ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون جهانی فوتبال امروز آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را اعلام کرد که تیم ملی فوتبال ایران با ۱۴۸۹ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده‌بندی ماه قبل، در رده سی‌وسوم جهان و دوم آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس در جهان و لغو مسابقات ملی، در این رده‌بندی تغییری در رتبه‌های تیم‌های ملی جهان ایجاد نشد و تیم ملی بلژیک همچنان صدرنشین فوتبال جهان است.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم