Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: امروز و در این شرایطی که جمهوری اسلامی در مرحله گذر به سوی قله پیشرفت است باید مسئولان و مردم و همگی در کنار یکدیگر قرار بگیریم و خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت یکی از امانت های مهمی است که به مسئولان می رسد تصریح کرد: باید خود را به بهترین وجه ممکن در برابر این امات مسئول بدانیم و آیات و روایات نیز بر این مسئله تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان بیان کرد: امانتداری در مدیریت اسلامی ۱۲ شرط دارد که هر مدیر و سرپرست لایق و طراز جمهوری اسلامی باید این شروط را داشته باشد و اگر بخواهددر مجموعه مدیریتی خود موفق باشد باید طبق این شرایط مدیریت کند.

وی اظهار داشت: شناخت حوزه ماموریت و انگیزه لازم در انجام دادن مسئولیت و ماموریت از شروط امانتداری در مدیریت اسلامی است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: هر مدیر باید با برنامه باشد و برای حوزه کاری و مسئولیتی خود طبق برنامه پیش برود.

نشست شورای اداری استان کرمان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در تالار دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها کرمان حسن علیدادی سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست ستاد نماز جمعه بخش خضرآباد با حضور امام جمعه؛ شهردار؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد؛ رئیس هیئات مذهبی شهرستان اشکذر و اعضای ستاد نماز جمعه در محل منزل امام جمعه بخش خضرآباد برگزار شد.    امام جمعه بخش خضرآباد با بیان احادیث و روایاتی به اهمیت اقامه نماز جمعه از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است که مردم با حضور در نماز جمعه از رویداد‌های مهم سیاسی اجتماعی جامعه مطلع می‌شوند.   حجت‌الاسلام غالبی در این جلسه به ضرورت تکمیل دو طرح نیمه تمام جاده حادثه خیز یزد خضرآباد به کذاب و آبرسانی به روستا‌های بخش خضرآباد که از سالیان قبل شروع شده و نیمه تمام رها شده اشاره کرد و گفت؛ امیدواریم در سال جاری این دو طرح به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • مرخصی تمام مدیران استان کرمان لغو شد
  • رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی از سپاه خورد
  • فردا؛حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضورشش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • رئیس جمهور انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را پیگیری کند
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است
  • تأکید امام جمعه اصفهان بر همبستگی مسئولان نهادهای مختلف با محوریت استانداری