Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:34:35 GMT

بازار هفتگی ساری تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۰۹۷۲

بازار هفتگی ساری تعطیل شد

شهرداری ساری با انتشار پیامی از تعطیلی بازر هفتگی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مدیریت شهری ساری با انتشار پیامی اعلام کرد: با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در برخی از شهرهای مازندران از جمله ساری و تاکید بر ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازارهای هفتگی تحت پوشش سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری ساری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش ضمن تعطیلی بازارهای هفتگی در نقاط مختلف شهر، حضور دست‌فروشان در خیابان قارن نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

یکی از راه‌های انتقال سریع ویروس کرونا، اجتماعات مردمی است، بر این اساس با توجه به اینکه در طول هفته در چندین نقطه از شهر ساری بازارهای هفتگی جمعیت زیادی از شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه به این بازارها مراجعه می‌کنند، تعطیلی بازارهای هفتگی اقدام مؤثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری است.

به گزارش ایمنا، شهرداری ساری پیش از این در موج نخست شیوع کرونا در مازندران نهم اسفند سال گذشته بازارهای هفتگی این شهر را تعطیل کرده بود.

طبق آمار شهرداری ساری در طول هفته در ۱۵ نقطه از شهر بازارهای هفتگی برپا می‌شود.

کد خبر 434007

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند مدیریت شهری شهرداری شهر کرونا در ایران شهرداري ساري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازارهای هفتگی شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد