Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان در پی بارندگی سیل آسا و طغیان رودخانه های شرق استان، استاندار گلستان صبح امروز پنجشنبه 26 تیرماه با همراهی مدیران ذیربط در آزادشهر حضور یافت و دستورات لازم را جهت تسریع در عملیات رسیدگی صادر کرد.

هادی حق شناس در جلسه اضطراری مدیریت بحران آزادشهر، اظهار کرد: در شهرهای آزادشهر، گالیکش و مینودشت شاهد باش رگباری بودیم؛ البته این بارش هم اکنون در گنبد کاووس ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه از نخستین لحظات باران بارش سیل آسا نیروهای امدادی در منطقه حاضر شدند.

وی بیان کرد: میزان بارش به گونه‌ای بود که در طول حدود ۲ ساعت بیش از ۱۰۰ میلیمتر باران بارید.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به این لحظه گزارشی از تلفات جانی گزارش نشده اما در سطح مزارع، معابر، کوچه ها و منازل شاهد خساراتی بودیم که برآورد آن ظرف ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد.

حق شناس یادآور شد: مهمترین دلیل بروز سیلاب در شهرستان آزادشهر، تخریب محیط زیست در گذشته در سطح کوه و جنگل بوده که موجب جاری شدن آب در دامنه کوه ها، روستاها و شهر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سیل گلستان استاندار گلستان خسارت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم

 شورای عشایری استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان با ریاست استاندار خراسان شمالی و رئیس سازمان عشایری کشور، معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان‌های خراسان شمالی و گلستان، فرماندهان سپاه استان‌های گلستان و خراسان شمالی، فرمانداران شهرستان‌های مربوطه، مدیران کل امور عشایری استان‌های خراسان رضوی و شمالی و گلستان فرماندهان بسیج عشایری، نمایندگان عشایر استان و مدیران استانی برگزار شد.

شایان نادری در این جلسه دغدغه‌مند بودن استاندار خراسان شمالی برای حل مشکلات جامعه عشایررا قابل تقدیر دانست و گفت: مکلف شدن وزارت خانه‌ها برای حل مشکلات جامعه عشایر از پیگیری‌های جدی دولت سیزدهم است که نشان از اهمیت و جایگاه جامعه عشایر در دولت است.

او گفت : به جامعه عشایری واقعی خدمات رسانی می‌شود و عشایری که سو استفاده می‌کنند از لیست خدمات رسانی حذف خواهند شد.

رئیس سازمان امور عشایرکشور در ادامه تکمیل طرح‌های ناتمام را از اولویت‌های مهم سازمان عشایر کشورعنوان کرد و گفت: اعطای تسهیلات به عشایر، خارج از ضوابط بانک‌ها پیگیری می‌شود.

سعیدی رئیس بسیج جامعه عشایر کشور هم در ادامه دغدغه‌های مدیران متولی برای حل مشکلات جامعه عشایر قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: فرهنگ کار در جامعه عشایر فرهنگ غالب است حل همه مشکلات عشایر تنها بر عهده سازمان عشایر کشور نیست بلکه همه سازمان‌ها متولی هستند.

استاندار خراسان شمالی هم با تأکید بر نقش مهم عشایر در افزایش تولید، گفت:هدف گذاری ما بر موضوعات فرهنگی، منابع طبیعی است و باید تسریع در واگذاری مراتع به زمان موکول نشود، چون موضوع امنیت را به دنبال خواهد داشت.

حسین نژاد گفت : آب، بهداشت و آموزش و پرورش و راه، امنیت، خانه‌های بهداشت عشایر همه باید مورد توجه قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • ۵۰۰هزارگردشگر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی گلستان اسکان یافتند
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • قدرت موشکی و پهپادی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمین است
  • مقیمی: اینکه «رژیم اشغالگر قدس یک خانه عنکبوت بیش نیست»، در واقعیت به وقوع پیوست
  • گنبد آهنین در مقابل اراده مردان بزرگی از پارس تحمل نداشت
  • مقیمی: قدرت موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمانان جهان است
  • تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم