Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

فن دایک: تا قبل از اشتباه من همه چیز درست بود

لیورپول که قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرده دیشب در هفته سی و ششم یعنی دو هفته مانده به پایان فصل به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت این بازی برای لیورپولی‌ها این بود که شکست در مقابل آرسنال رویای آنها برای ثبت رکورد 100 امتیاز در این فصل را نقش بر آب کرد.

هر دو گل آرسنال در این بازی در نتیجه اشتباهات فاحش فردی بازیکنان لیورپول به ثمر رسید. پاس به عقب ضعیف فن‌دایک باعث شد الکساندر لاکازت گل اول آرسنال را بزند و اشتباه آلیسون در توزیع توپ باعث شد نلسون گل دوم توپچی‌ها را وارد دروازه لیورپول کند.

فن‌دایک در پایان بازی از اشتباهات فاحش لیورپولی‌ها ابراز تاسف کرد و گفت:" ما هر دو گل را به حریف هدیه دادیم. تا قبل از گل اول بازی کاملا در اختیار ما بود. ما دو گل به آنها هدیه دادیم و بازگشت به بازی دیگر برایمان سخت شد. ما به خاطر اشتباهات‌مان مستحق این شکست بودیم".

ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول در ادامه گفت:" تا قبل از اشتباه اول و گل اول هیچ مشکلی نداشتیم و خیلی خوب بازی کرده بودیم. الان همه راحت انتقاد می‌کنند و می‌گویند ما چون قهرمانی‌مان قطعی بود حریف را دست‌ کم گرفتیم ولی تا پیش از اشتباه من ما هیچ مشکلی نداشتیم".

تباس: منچسترسیتی تخلف کرده و CAS اشتباه

روز دوشنبه دادگاه CAS حکم داد که تصمیم یوفا برای محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در رقابتهای اروپایی درست نبوده. محرومیتی که به اتهام عدم رعایت فیرپلی مالی برای این تیم در نظر گرفته شده بود. به این ترتیب سیتی در دو فصل آتی نه تنها قادر به حضور در چمپیونزلیگ خواهد بود بلکه جریمه نقدی 30 میلیون یورویی‌اش هم به 10 میلیون یورو کاهش داده شده.

تباس در مصاحبه با شبکه ESPN به صحبتهای گواردیولا که او را انسانی حسود توصیف کرده بود واکنش نشان داد و گفت:" منچسترسیتی فصل آینده در لیگ قهرمانان خواهد بود ولی نه به خاطر اینکه درست رفتار کرده بلکه به این خاطر که CAS تصمیمی اشتباه گرفته".

رئیس لالیگا در ادامه گفت:" دادگاه CAS سیتی را 10 میلیون جریمه کرده. مگر کسی را الکی جریمه می‌کنند؟ تا جایی که من متوجه شدم علت این جریمه عدم همکاری آنها با یوفا بوده. ولی چرا همکاری نشده؟ سیتی اسنادی دارد که پنهان کرده؟ خیلی دلم می‌خواهد اگر بشود بتوانم متن کامل حکم نهایی دادگاه را بخوانم. فعلا که حتی نتوانسته‌ایم حکم نهایی CAS درباره پاری سن ژرمن را بخوانیم. با اینکه خیلی زمان گذشته ولی هنوز متن حکم در دسترس نیست. روزی که به این پرونده دسترسی پیدا کنم به گواردیولا خواهم گفت مطمئنم که سیتی در این پرونده درست عمل نکرده".

آرتتا: ما لیورپول را وادار به اشتباه کردیم

علیرغم شروع درخشان لیورپول و باز شدن دروازه آرسنال، این توپچی ها بودند که با بهره گیری از اشتباهات مرگبار حریف به برتری 1-2 دست یافتند. میکل آرتتا در پایان این دیدار مدعی شد آرسنال برای بازسازی به زمان نیاز دارد و ترکیب این تیم باید تقویت شود.

میکل آرتتا گفت: "بروز اشتباهات بازیکنان لیورپول نیز بخشی از فوتبال است. امروز ما مدافعان حریف را مجبور به اشتباه کردیم و این روند در فوتبال باعث رقم خوردن نتایج می شود. ما از نظر دفاعی به خوبی برای مقابله با لیورپول آماده شده بودیم و بازیکنانم نمایش فوق العاده ای ارائه دادند، من بسیار راضی هستم زیرا بازیکنان آرسنال به خوبی موفق به انجام این کار شدند.

اما شما می توانید متوجه فاصله قابل توجهی در بسیاری از مناطق زمین شوید و ما در این زمینه نیاز به پیشرفت داریم. با چنین باوری ما قادریم تیم خوبی بسازیم و در نهایت تعادل مناسب را در زمین پیدا خواهیم کرد. نکته اول ترکیب حاضر در میدان بود. من نمی توانم به بازیکنانم بگویم به آنها باور دارم و در نهایت به آنها بازی ندهم، پس باد کاری کنم همه حس کنند بخشی از برنامه های تیم هستند، البته تردیدی نیست که آرسنال برای فصل بعد نیاز به تقویت ترکیب دارد.

کاهش فاصله با صدر جدول؟ بارها دیده ام که بسیاری از تیم ها قادر به انجام این کار نبوده اند و برای برخی نیز چهار یا پنج سال طول کشیده است. آنچه می توانیم کنترل کنیم این است که می خواهیم چگونه تیمی باشیم. تمرکز اصلی من روی پیشرفت بازیکنان است."

لاپورتا: می ترسم مسی از بارسا برود

خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا می‌گوید از این می‌ترسد که به دلیل ناکامی مدیریت فعلی باشگاه در اداره درست بلوگرانا، لیونل مسی که بزرگترین دارایی این باشگاه است از ماندگار شدن در نوکمپ منصرف شده و بلوگرانا را ترک کند.

مسی با بارسا تا سال 2021 قرارداد دارد ولی رابطه‌اش با یوسپ ماریا بارتومئو رئیس فعلی باشگاه مدتی است پرتنش بوده. به خاطر همین رابطه پرتنش، تمدید قرارداد او تا این لحظه با دشواری‌هایی مواجه بوده. با اینکه بارتومئو اخیرا گفت اطمینان دارد مسی قراردادش را تمدید می‌کند ولی لاپورتا می‌گوید به اندازه او از این بابت اطمینان ندارد.

لاپورتا در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" من می‌خواهم مسی در سال 2021 در بارسا ماندگار شود ولی از این می‌ترسم که یک تصمیم غلط هیات مدیره باعث شود او تصمیمی بگیرد که دیگر برگشت‌ناپذیر باشد". رئیس سابق بارسلونا در ادامه گفت:" وضعیت ما بارسا گیت نیست. ما با یک بارتوگیت مواجه هستیم. من از این می‌ترسم که شان و جایگاه باشگاه در معرض خطر قرار بگیرد".

لاپورتا که به نظر می‌رسد در انتخابات آتی برای ریاست باشگاه نامزد خواهد شد با حمایت از مربی‌گری ژاوی در بارسا گفت:" من اگر ژاوی بودم در دوران این هیات مدیره به هیچ وجه برنمی‌گشتم. هر روز که می‌گذرد تمایل من برای شرکت در انتخابات بیشتر می‌شود".

زلاتان یک شیر عصبانی است!

میلان مانند هفته های اخیر مانند پارما نیز فوق العاده نشان داد و شکست را با پیروزی 0-1 عوض کرد. فرانک کسیه که تا چندی قبل در لیست سیاه استفانو پیولی بود، امشب نیز در ترکیب تیمش موفق به گلزنی شد و سرمربی میلان او را به یک شیر عصبانی در زمین توصیف کرد.

استفانو پیولی گفت: "من از آنچه همه اهدافی که می توانست محقق شود و اینگونه نشده عصبانی نیستم. شما نمی توانید همه چیز را به درستی انجام دهید و شرایط میلان اینطور بوده است. رسیدن به این شرایط زمان زیادی به طول انجامید. حالا به لطف شخصیت و کیفیت تیمی مورد ستایش و تمجید قرار می گیریم، اما بازی های مهم و دشواری هنوز باقی مانده اند.

بازی پیچیده ای در برابر حریفی که متخصص سرعت در شروع های دوباره است داشتیم. ابتدا دروازه ما بود که باز شد، اما ما در همان نیمه اول نیز موفق به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه پارما شدیم. اما نکته خوشحال کننده برای من داشتن این روحیه برای بازگشت به جریان بازی بود.

درخشش فرانک کسیه؟ در ابتدا با یکدیگر مشکلاتی داشتیم، اما تلاش کردیم یگدیگر را درک کنیم و حالا کسیه تبدیل به بازیکنی ضروری و مهم در ترکیب ما شده است. زلاتان همیشه از خودش و دیگر بازیکنان تیم انتظار زیادی دارد. او در میدان مثل یک شیر عصبانی می شود، اما این روحیه به درد تیم می خورد."

بیست و نهمین قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال

پورتو یکی از غولهای فوتبال پرتغال که فصل گذشته در کسب جام قهرمانی لیگ این کشور ناکام مانده و نایب‌قهرمان شده بود در این فصل موفق به جبران شد و دیروز قهرمانی‌اش را در لیگ این کشور قطعی کرد.

پورتو که در پرتغال لقب اژدها را یدک می‌کشد با پیروزی 2-0 دیشب مقابل اسپورتینگ یکی از سه غول فوتبال باشگاهی پرتغال موفق شد قهرمانی خود را قطعی کرده و برای بیست و نهمین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

پورتو در دیدار دیشب مقابل اسپورتینگ به لطف گلهای دانیلو پریرا و موسای مارگا موفق شد اسپورتینگ را 2-0 شکست دهد و با کسب 79 امتیاز قهرمانی‌اش را در هفته سی و دوم قطعی کند. بنفیکا در حال حاضر با 71 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و اسپورتینگ با 59 امتیاز در جایگاه سوم است.

پورتو در دوران بازگشایی لیگ پرتغال در دوره پساکرونا درخشش خارق‌العاده‌ای داشت. پورتو در هشت بازی خود در این دوران شش بار به پیروزی رسید. از این شش پیروزی پنج پیروزی پورتو پیاپی بدست آمد. اما بنفیکا در دوران پساکرونا تنها 3 پیروزی بدست آورد. البته عقب افتادن بنفیکا از پورتو تنها مختص به دوران پساکرونا نبود. این تیم از ماه فوریه تا امروز در 13 بازی خود در لیگ پرتغال تنها 4 پیروزی بدست آورد و این نتایج باعث شد که از حریفش پورتو 8 امتیاز عقب بیفتد و قهرمانی را به آنها واگذار کند.

پپه ستاره پورتو و مدافع سابق رئال مادرید در پایان بازی دیشب قهرمانی را به همه هواداران پورتو تبریک گفت و اضافه کرد:" این تیم به خاطر کار درخشانی که انجام داده شایسته تبریک است. این قهرمانی نتیجه پشتکار و از خودگذشتگی تیم ما است که حتی در دوران قرنطینه هم دست از تلاش برنداشت. چه چیزی ما را قهرمان کرد؟ در وهله اول اتحاد تیمی. ما نماینده منطقه مهمی در این کشور هستیم و همه خودمان را اهل این منطقه می‌دانیم. وقتی اوضاع سخت می‌شود ما از این عرق منطقه‌ای برای نیروی مضاعف گرفتن استفاده می‌کنیم".

حرکت گرت بیل غیر حرفه ای و بی احترامی به رئال بود

تصویری که از خوابیدن راحت گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، روی سکوها در جریان دیدار این تیم مقابل آلاوس منتشر شد تا بار دیگر او را به سوژه انتقادها تبدیل کرده باشد چرا که هواداران رئال معتقد هستند این تصاویر کاملاً واضح نشان می‌دهد که تعهد او نسبت به تیمش صفر است.

این اما پایان کار نبود و اتفاقی مشابه توسط گرت بیل این بار در دیدار قبلی رئال مادرید مقابل گرانادا نیز تکرار شد. حالا اما ستاره سابق تیم های تاتنهام و منچستریونایتد از این حرکت بیل انتقاد کرده است. دیمیتار برباتوف گفت: " دوباره گرت بیل به خاطر خوابیدن روی سکوها به تیتر یک تبدیل شده است. وقتی این صحنه را مشاهده کردم نمی توانستم آن را باور کنم. من او را در حالی دیدم که ماسک را به صورت خود زده و به نوعی وانمود می کند که خوابیده است."

برباتوف در ادامه گفت: " من نمی توانم از این حرکت گرت بیل حمایت کنم. این غیر حرفه‌ای و بی‌احترامی به رئال مادرید بود. من عاشق تماشای بازی گرت بیل هستم و فکر می‌کنم که مشکل او بازی نکردن است. مادرید باید راه‌حلی برای گرت بیل پیدا کند و فکر می‌کنم که این اتفاقات اصلاً چیز خوبی نیست. اگر من هوادار رئال مادرید بودم و می دیدم که یک بازیکن به تیم بی احترامی می کند بسیار عصبانی می شدم."

104 / 351 بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال جهان فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان لیورپول کلوپ ویرجیل فن دایک تباس لالیگا منچسترسیتی CAS لیگ قهرمانان اروپا میکل آرتتا آرسنال خوان لاپورتا بارسلونا لیونل مسی زلاتان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال جهان فوتبال اروپا لیورپول کلوپ ویرجیل فن دایک تباس لالیگا منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا میکل آرتتا آرسنال خوان لاپورتا بارسلونا لیونل مسی زلاتان ادامه گفت رئال مادرید گرت بیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاویر تباس: نفوذ فلورنتینو پرز برای فوتبال اسپانیا خطرناک است

از دید رئیس لالیگا، نفوذ بالای رئیس رئال مادرید چندان به سود فوتبال اسپانیا نیست.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا، در یک کنگره شرکت کرد و در آنجا فرصت پیدا کرد تا راجع به مسائل روز پیرامون فوتبال اسپانیا حرف بزند. تباس در مورد فلورنتینو پرز، نژادپرستی، وینیسیوس، سوپرلیگ و امباپه صحبت کرد.

درباره فلورنتینو پرز

فلورنتینو پرز تأثیرگذاری زیادی دارد. او فردی بسیار با نفوذ برای رسیدن به اهدافش است. او نفوذ زیادی دارد. این برای کشور یا فوتبال خوب نیست. فلورنتینو فردی است که با همه ارتباط دارد. در مورد برلوسکونی می‌دانستیم که او راست‌گراست. اما فلورنتینو با همه ارتباط دارد: کارمنا، زاپاترو، سانچز. او نفوذ زیادی دارد. این برای کشور یا فوتبال اسپانیا خطرناک است.

درباره هالند و امباپه

دوست دارم بهترین بازیکنان را در لیگ خودمان ببینم. به امباپه 99.99 درصد شانس می‌دهم که فصل آینده در رئال مادرید بازی کند. هالند هنوز زمان زیادی در منچسترسیتی نمانده و وضعیت او پیچیده‌تر است.

در مورد سوپرلیگ

اگر سوپرلیگ ظرف چهار سال به پایان برسد، من از ریاست لالیگا کناره گیری خواهم کرد. اگر پرونده اش بسته نشود، برای ماندن در سمت رئیس تلاش خواهم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد
  • آرتتا: شاید برای قهرمانی به اندازه کافی خوب نیستیم
  • میکل آرتتا: سرنوشت قهرمانی حالا در دست منچسترسیتی است
  • ببینید | لیورپول ۰-۱ پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • لیورپول ۰-۱ پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • لیورپول 0-1 پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • خاویر تباس: نفوذ فلورنتینو پرز برای فوتبال اسپانیا خطرناک است