Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار فرون آباد در دیدار جمعی از شهروندان گفت: همه فعالیت های مدیریت شهری برای مردم است و شهرداری خود را در برابر شهروندان مسئول می‌داند.
به گزارش خبرگزاری آریا از پاکدشت، کوروش میرزایی با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره با شهروندان علاوه بر ایجاد فرصت هماهنگی بیشتر برای مجموعه شهرداری گامی موثر جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی شهروندان در خصوص حل مسائل مختلف شهری است، افزود: کاهش مشکلات شهروندان و بررسی و پاسخ به درخواست های قانونی آنها از مهم ترین اهداف این دیدارهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف اصلی از این دیدارها را برقراری ارتباط دو طرفه و تنگاتنگ میان مردم و مسئولان دانست و اضافه کرد: برقراری ارتباط چهره به چهره یكی از موثرترین راه ها برای درك مشكلات و از كم هزینه ترین راه ها برای پی بردن به مشكلات مردم است.
شهردار فرون آباد بیان داشت: با امید به خداوند متعال و با همت مسئولان و همراهی شهروندان، افق و آینده توسعه شهر روشن و با برنامه ریزی هدفمند به پیش می رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همه فعالیت های مدیریت شهری فرون آباد برای مردم است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند

لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران گفت: در مدیریت قبلی مجموعه شهر آفتاب به طور کامل تعطیل بود ولی طی توافقی که با وزارت صنایع انجام شد، مقرر شدکه نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

 فروزنده افزود: سال گذشته ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد، علاوه بر این روند تأسیس مرکز تجارت جهانی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب فراهم شده است، همچنین در گام بعدی ۶۰۰ هزار هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد؛ افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

فروزنده با اشاره به اینکه در خصوص بورسی کردن شهروند گام‌هایی برداشته شده است افزود: البته بورسی کردن شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع هستیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: نه تنها شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آن‌ها هستیم؛ ضمن اینکه در حال حاضر نزدیک ۳۵۰۰ میلیارد خرید‌های ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نظر یک میلیون و ۳۰۰ نفر از شهروندان در طرح بزرگ " من شهردارم" با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری افزود: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است که هم اکنون ۸۵ در صد از پروژه‌های مربوط به سال گذشته این طرح عملیاتی شده و ۱۵ درصد نیز در دست اقدام است.

فروزنده بیان کرد: مردم بایستی نظر بدهند و پروژه‌های اولولیت دار را مشخص نمایند، ضمن اینکه با استفاده از ابزار‌های جدید مالی به دنبال مشارکت مردم نیز هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان