Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات اشتغال، آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و تأمین اجتماعی گرمسار به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان و شهرستان در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان و جلب رضایتمندی مردم بهره‌برداری شود، اظهار داشت: شناسایی مهارت‌های موردنیاز بازار در اولویت مسئولان دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی متناسب با نیاز بازار کار برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان بیان کرد: رسالت سازمان تأمین اجتماعی ایجاد شرایط پایدار و ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان است که عموم مردم در همه مناطق شهر و روستا باید به‌طور یکسان از امتیازات آن بهره ببرند.

ضرورت احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در آرادان

نماینده شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس، ارتقا و تجهیز شعبه اقماری آرادان را یکی از مطالبات به‌حق مردم این شهرستان از سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان دانست و تصریح کرد: با توجه به وجود شهرک صنعتی و استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی متعدد در این منطقه، احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

مطهری در ادامه با اشاره به حوزه گسترده فعالیت‌ها و خانواده بسیار بزرگ تحت پوشش بهزیستی بیان کرد: مجموعه بهزیستی یکی از نهادهای حمایتی و اجتماعی تأثیرگذار جامعه است و باید نسبت به ارتقای سطح کیفی خدمات این نهاد اقدامی مؤثر انجام شود.

وی ارائه خدمات رفاهی برای مددجویان بهزیستی را در دستور کار دانست و گفت: مهارت‌آموزی در حوزه شهرستان در جهت کاهش معضل بیکاری و آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه مددجویان این منطقه نقش محوری دارد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس ایجاد اشتغال پایدار را اصلی‌ترین نیاز کشور دانست و اضافه کرد: امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر مدیران و ایجاد هم‌افزایی، بتوانیم گام مؤثری به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان‌های گرمسار و آرادان برداریم.

کد خبر 4975572

منبع: مهر

کلیدواژه: اردشیر مطهری گرمسار اشتغال مهارت آموزی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان شهرستان کرج تأمین اجتماعی نیاز بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی