Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت طرح الزام رانندگان تاکسی به استفاده از ماسک و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تاکسیرانی گفت: در ناوگان تاکسیرانی تهران همچنان طرح الزام استفاده از ماسک اجرا می‌شود و عوامل ما در پایانه‌ها برای نظارت بر اجرای طرح مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: بخشی دیگر از عوامل ما در سطح شهر و معابر مستقر هستند و اگر راننده‌ای از ناوگان تاکسیرانی را مشاهده کنند که ماسک نداشته باشد به او تذکر می‌دهند.

قنادان تصریح کرد: اگر راننده‌ای ماسک داشته باشد و بزند که هیچ، اما اگر راننده‌ای ماسک نداشته باشد جریمه می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ناوگان تاکسیرانی تهران چه عددی است؟ گفت: به دلیل آن که ما مرجع صحه گذاری نیستیم، نمی‌توانیم آمار اعلام کنیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ادامه داد: برای تمام رانندگانی که علائم ابتلای به ویروس کرونا را داشته باشند، شیوه نامه‌های پزشکی و بهداشتی رعایت می‌شود، اما نکته حائز اهمیت این است که تمام افراد دارای علائم کرونا مثبت نیستند.

بیشتر بخوانید

آخرین آمار از جانباختگان ویروس کرونا در ناوگان تاکسیرانی کشور نژاد بهرام خواستار اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطوح محلی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تاکسیرانی تهران شهرداری تهران استفاده از ماسک در تاکسی ناوگان تاکسیرانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبلغ جرایم رانندگی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما آبادان، رئیس پلیس راهور فراجا هدف افزایش نرخ جرایم رانندگی را بازدارندگی و جلوگیری از رفتار‌های پرخطر رانندگان دانست و گفت: با توجه به مصوبه اخیر هیئت دولت برای افزایش مبلغ جرایم، نرخ جریمه‌ها به طور متوسط پنج برابر شده است.
سردار تیمور حسینی افزود: جرائم رانندگی متخلفانی که اقدام به تخلف کرده و از رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی امتناع می‌کنند، ۳ تا ۴ درصد افزایش خواهد داشت.
او تاکید کرد: بیشترین میزان افزایش جریمه مربوط به رانندگی در حالت مستی است که با مصوبه اخیر دولت با افزایش ۷ برابری روبرو شده است.
مردم باید بدانند که افزایش جریمه‌های تخلفات رانندگی تنها برای افرادی است که مرتکب تخلف شده اند، لذا اگر کاربران ترافیکی و رانندگان رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، مطمئنن مورد اعمال جریمه قرار نخواهند گرفت، در واقع اگر فردی تخلف نکند جریمه هم نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش مبلغ جرایم رانندگی
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳