Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان اظهار داشت: دغدغه این روز‌های بازیکنان استقلال در همه طیف‌های جامعه وجود دارد و فقط به فوتبال مربوط نمی‌شود. با امکاناتی که داشتیم، نتوانستیم کرونا را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز به روز شرایط خطرناک‌تر می‌شود.

او ادامه داد: وقتی یک تیم فوتبال بازی می‌کند و سپس خبر می‌آید که ۶ یا ۷ بازیکن این تیم به کرونا مبتلا بوده اند چه معنی دارد؟ مثل بازی مقابل تراکتور که عارف غلامی در زمین حاضر بود و همان شب راهی بیمارستان شد. این موضوع باعث افزایش استرس می شود. الان نمی‌دانیم تیم بعدی چند بازیکن کرونایی دارد و یا ما خودمان چند نفر بیمار داریم. تست‌ها هم زمانی که مثبت می‌شود آقایان می‌گویند قبول نداریم و باید بروید یک جای دیگر تست بدهید.

چشمی گفت: بعید می‌دانم که باشگاهی کرونایی بودن بازیکنانش را مخفی کند، اما اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد نامردی است. موضوع راستی‌آزمایی هم یک نوع زورگویی است و این شرایط برای فوتبال ما جالب نیست. برخی اقدامات را از آلمان و اسپانیا کپی‌برداری کرده‌ایم، اما باید امکانات آن‌ها را هم با خودمان مقایسه کنیم. فکر می‌کنم حتی یک درصد آن‌ها هم نیستیم. برخی از کشور‌های دیگری هم که از لحاظ امکاناتی از ما بهتر هستند، بازی های خود را تعطیل کرده اند. اکنون هم آقایان برای اینکه ثابت کنند تصمیم آنها درست بوده، روی حرفشان پافشاری می‌کنند اما می‌بینید که شرایط هر روز بدتر می‌شود، چون شیوه نامه‌ها ایراد دارد، هر کسی می‌تواند اعتراض کند. 

بیشتر بخوانید

ستوده: استقلال همچنان ۲ بازیکن کرونایی دارد

بازیکن تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مهمتر از ابتلای بازیکنان به کرونا، خانواده آن‌ها هستند. شاید در خانواده پدر یا مادر پیر و یا حتی بچه کوچکی وجود داشته باشد. در صورت ابتلای آن‌ها چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ در حال حاضر جان تمامی افراد جامعه در خطر است و با برگزاری مسابقات این خطر را افزایش می‌دهیم.

چشمی درباره لغو بازی تیم‌هایی که بیش از ۲۵ درصد افراد آن‌ها مبتلا به کرونا باشند گفت: مسعود شجاعی بعد از بازی با استقلال مصاحبه کرد و گفت اگر یک نفر فوت کند باز هم می‌گوییم مبتلایان کمتر از ۲۵ درصد هستند و می‌خواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم؟ در این صورت همه بازی‌ها باید لغو شود. احتمالاً بحث مرگ و میر اصلاً مهم نیست. اگر فیفا چنین قانونی را می‌گذاشت پیش خودمان می‌گفتیم حتماً بررسی شده است. وزارت بهداشت زحمت می‌کشد، اما آن‌ها فوتبالی نیستند که بخواهند برای فوتبال شیوه‌نامه تعیین کنند.

چشمی در خصوص دیدار بعدی آبی‌پوشان مقابل نفت آبادان و ماجرای فلافل خوردن بازیکنان استقلال در اهواز گفت: اگر کسی در اهواز چنین کاری کرده خانواده اش برای او مهم نبوده است. با آن پروازی که به اهواز داشتیم هیچ نیازی به فلافل پیدا نکردیم. بعید می‌دانم از بازیکنان کرونایی هم در بازی مقابل نفت بتوانیم استفاده کنیم، اما شرایط بهتر شده است و تلاش می‌کنیم ٣ امتیاز را بگیریم. در حال حاضر همه کشور وضعیت قرمز دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزبه چشمی لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!