Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیر در این آیین گفت: با تلاش و پیگیری فرماندار از سال گذشته در زمینه اصلاح و ارتقا بخش سلامت این شهرستان اتفاقات خوبی رخ داده و با پیگیری در مرکز استان و کشور در آینده مردم این امکانات در بخش سلامت بهره خواهند برد.

مجتبی اژدرنیا ضمن قدردانی از شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی افزود: کمک‌ها و حمایت‌های راهبردی این شورا در زمینه ارتقا و اصلاح زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان تداوم  یابد

وی گفت: افراد خیر در کمک به بخش سلامت و درمان شهرستان ورود کنند و مردم نیز برای سلامتی خود و جامعه به پویش "ن ماسک می زنم" جامه عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا غفاری میاب رییس دبیرخانه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس گفت:  این تجهیزات شامل ۲ دستگاه تنفس مصنوعی، ۲ دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری، ۲ دستگاه وتیولایزر، ۲ دستگاه پالس اکسی متر، ۲ دستگاه مانیتور علائم حیاتی، ۲‌دستگاه ساکشن دو شیشه و ۲ دستگاه تخت آی سی یو به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان است.

رئیس اجرایی مجمع خیرین سلامت شهرستان دیر گفت: با توجه به نقش و جایگاه بیمارستان امام هادی(ع) دیر توجه بیشتر صنعت و وزارت نفت به توسعه و تجهیز این قطب درمانی ضروری است.

یوسف ناصری افزود: ساختمان دیالیز بیمارستان دیر توسط فرد خیر در دست احداث است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: مجمع خیرین سلامت شهرستان دیر ۲۷ میلیون تومان برای خرید تجهیزات رخت شو خانه، اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان کمک کرده‌است.

رئیس اجرایی مجمع خیرین سلامت شهرستان دیرافزود: در اجرای طرح مبارزه و پیشگیری از گسترش کرونا از طرف مجمع خیرین سلامت شهرستان ۳۰ میلیون تومان به کارگاه‌های تولید ماسک شهرستان کمک شده‌است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از  خیرین و نیک اندیشان شهرستان اظهارداشت: افراد خیر همیشه در سختی‌ها و بحران‌ها مردم را یاری کرده‌اند و درخواست داریم که همچون گذشته یاری گر بخش سلامت باشند.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی پتروشیمی بندردیر بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی پتروشیمی بندردیر بهداشت و سلامت تجهیزات پزشکی پتروشیمی بندردیر بهداشت و سلامت مجمع خیرین سلامت شهرستان بخش سلامت ۲ دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدرت اله محمدی گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب کشور و جاری شدن سیلاب و بروز مشکلات فراوان ناشی از آن برای هموطنان این مناطق، ۱۶ آتش نشان تهرانی به همراه دو دستگاه خودروی عملیاتی و تجهیزات کامل نجات، یک دستگاه جرثقیل، ۵ دستگاه موتور پمپ، دو دستگاه موتور برق، البسه، لوازم و تجهیزات انفرادی و همچنین ۱۰ دستگاه پمپ کف کش به منطقه آزاد چابهار اعزام شدند.

وی افزود: در صورت نیاز به حضور نیرو‌های بیشتر، آتش نشانی شهرداری تهران آمادگی خود را برای امدادرسانی به هم‌وطنان اعلام می‌دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان