Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حیدر احسانی مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: این نوزاد که هنگام مراجعه برای درمان بیماری کووید ۱۹ سه روزه بود مدت ۲۰ روز در بخش عفونی بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) تایباد بستری شد که پس از بهبودی کامل از این مرکز درمانی ترخیص گردید.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲ نوزاد مبتلا به این ویروس در بیمارستان تایباد بستری شدند که کوچکترین آن‌ها سه روزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد ادامه داد: بدترین وضعیت این نوزادان مربوط به تنگی نفس شدید و درد قفسه سینه بود که پس از چند روز درمان، بستری و تلاش کادر درمانی این شهرستان به طور کامل بهبود یافتند.

احسانی بیان کرد: علامت اصلی و مشترک در این ۲ نوزاد تنگی نفس و علائمی مانند اسهال و تب بود.
بیشتربخوانید: کرونا جان ۲ کودک را در تربت جام گرفت او تصریح کرد: خانواده‌ها در صورت مشاهده علائم بیماری کووید ۱۹ در کودکانشان، از دارو درمانی بدون تجویز پزشک خودداری کنند و در سریع‌ترین زمان به مراکز سلامت مراجعه نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد  تاکید کرد: تب و سرفه شایع‌ترین علائم ابتلا به ویروس کرونا در کودکان و نوزادان است.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوزاد کرونایی کرونا در کودکان علائم کرونا در کودکان بهداشت و درمان تایباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟