Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق بارسلونا درباره احتمال جدایی لیونل مسی از این تیم به خاطر ناکارآمدی مدیران فعلی باشگاه ابراز نگرانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا با ابراز نگرانی از احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا در پایان قرارداد فعلی‌اش (سال 2021) به دلیل نارضایتی وی از عملکرد مدیریت باشگاه، به اظهارات اخیر خوسپ ماریا بارتومئو رئیس آبی‌و‌اناری‌ها پوشان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارتومئو اخیراً ابراز اطمینان کرد که مسی در بارسلونا بازنشسته خواهد شد اما رئیس سابق باشگاه نظر دیگری دارد.

لاپورتا در حاشیه یک مراسم در بیمارستان سنت خوان کاتالونیا گفت: من می‌خواهم که مسی سال 2021 هم در بارسلونا بماند اما می‌ترسم که تصمیمات بد هئیت مدیره باشگاه منجر به اتخاذ تصمیمی معکوس از سوی مسی شود. در ضمن نام این ماجرای اخیر (متهم شدن باشگاه بارسلونا به فساد مدیریتی برای پرداخت یک میلیون یورو به یک مؤسسه رسانه‌ای جهت دفاع از مدیران باشگاه) هم «بارساگِیت» نیست، بلکه باید نام آن را بارتوگیت (اشاره به نام بارتومئو) بگذارند.

بارتومئو: ذره‌ای شک ندارم که مسی در بارسلونا بازنشسته می‌شود

موضوع بعدی که لاپورتا، نامزد دوره بعدی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا درباره‌اش صحبت کرد؛ بازگشت احتمالی ژاوی هرناندس به نوکمپ برای هدایت آبی‌و‌اناری‌ها بود. بارتومئو اخیراً مدعی شده بود که کاتالان‌ها دیر یا زود ژاوی را به عنوان سرمربی استخدام خواهند کرد.

لاپورتا در این باره هم اظهار داشت: اگر جای ژاوی باشم، هرگز تا زمانی که این هیئت‌ مدیره باشگاه را اداره می‌کند، به بارسلونا برنمی‌گردم. هر روز که می‌گذرد من بیشتر از قبل برای شرکت در انتخابات ریاست باشگاه انگیزه پیدا می‌کنم. یکسری شرایط خاص نیاز است که من احساس کنم برای اداره دوباره باشگاه راحت هستم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیونل مسی لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا بیشتر بخوانید... بارتومئو: بارسلونا هنوز در حال بررسی امکان جذب لائوتارو مارتینس است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی لالیگا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا