Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و رئیس هیأت مدیره سازمان «اتکا»وزارت دفاع و مدیر عامل سازمان «اتکا» خط تولید ۱۵۰ تنی تصفیه روغن های خوراکی کارخانه گنجه رودبار سازمان اتکا در شهرستان رودبار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و رئیس هیأت مدیره سازمان «اتکا»وزارت دفاع و مدیر عامل سازمان «اتکا» خط تولید ۱۵۰ تنی تصفیه روغن های خوراکی کارخانه گنجه رودبار سازمان اتکا در شهرستان رودبار به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده و رئیس هیئت مدیره سازمان اتکا  در این مراسم با بیان ظرفیت عظیم منابع کشور در تحقق «جهش تولید» اظهار داشت: در همه عرصه ها می توان جهش تولید را به منصه ی ظهور گذاشت و گنجینه های ارزشمند سرزمین ایران را از قوه به فعل تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه وزارت دفاع در کنار تولید تسلیحات راهبردی ویژه و مورد نیاز نیروهای مسلح، تولید امنیت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده است گفت: امروز وزارت دفاع با حضور در سایر عرصه های امنیت آفرین نقش برجسته ای به عنوان بازوی فعال تولید قدرت در آوردگاه های مختلف ایفا می نماید.

امیر سرتیپ شعبانیان با بیان ضرورت توسعه کشاورزی در کشور به عنوان یک مؤلفه بازدارنده در برابر تهدیدهای بین المللی تصریح کرد:  توسعه کشاورزی باعث فرصت‌سازی فعالیت‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و همچنین موجب کاهش اثرات تهدیدهای ملی نظیر تحریم‌های اقتصادی می‌شود و اگر با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های مبتنی بر تفکر جهادی و راهبردهای متاثر از مدیریت جهادی همراه باشد قطعاً  بخش مختلفی از اسیب های اقتصادی را ترمیم  و باعث رشد و توسعه کشور خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع افتتاح خط تولید 150 تنی تصفیه روغن های خوراکی در کارخانه گنجه رودبار را نقطه عطفی در راستای تحقق جهش تولید عنوان کرد و افزود: جهش 400 درصدی تولید انواع روغن های خوراکی  و افزایش  ظرفیت تولید این کارخانه  از 9000 تن به 45000 تن در سال گام مهمی در تأمین این کالای اساسی در کشور قلمداد خواهد شد.

امیر شعبانیان با بیان مساحت 68 هزار مترمربعی کارخانه گنجه رودبار تصریح کرد: این کارخانه پس از بازسازی و ترمیم و همچنین نصب ماشین آلات جدید،  کمک شایانی به اشتغال فعال استان گیلان و شهرستان رودبار خواهد نمود.

   وی با اشاره به تولید انواع روغن زیتون، روغن مخصوص سرخ کردنی، روغن ذرت، روغن کنجد، روغن آفتابگردان و روغن کلزا در کارخانه گنجه روبار سازمان اتکا تصریح کرد: با افتتاح پروژه خط تولید  150 تنی تصفیه روغن های خوراکی افزایش سهم تولید کارخانه از 5/. درصد به 2.8 درصد در کشور ارتقا پیدا خواهد کرد.

امیر سرتیپ شعبانیان با بیان اینکه هر روز تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه ایران در حوزه های مختلف از جمله بخش کشاورزی و غذایی بیشتر می شود افزود:  امریکا به هر نحو ممکن سعی در محدود کردن منابع غذایی ایران برخلاف تمام کنوانسیون‌های بین‌المللی دارد و در این شرایط حمایت از بخش کشاورزی یکی از راه های  نجات‌بخش اقتصاد کشور خواهد بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فروشگاه اتکا اتکا وزارت دفاع معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع سازمان اتکا خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی گفت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رییس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین - رحیم آباد - کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین - الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین - رحیم آباد - کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه‌ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعا فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

اعلایی گفت: استان قزوین دومین استان ته جدول کشور در زمینه تعداد شهرستان است و امیدواریم با حضور نمایندگان جدید و پیگیری مسئولان ذی ربط مشکل شهرستان شدن الموت مرتفع شود.

وی با اشاره به تلاش دولت در فضای‌های بین المللی و داخلی برای بهبود اوضاع کشور افزود: با تدبیر، هوشیاری و وفاداری، فضای میدان و دیپلماسی امروز همراه شده است و منجر به فخر اسلام و ایران شده است و این فضا توفیقات زیادی را چه در خارج کشور و چه در داخل به بار آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان