Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بخشی از اخبار گوشه ‌‌و کنار استان ایلام به‌صورت بسته در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه ‌و کنار ایلام|19 هزار بسته معیشتی بدر بین صنوف و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شوداز گوشه ‌و کنار ایلام| حفاری تونل کیلومتر 5  محور اربعین به پایان رسیداز گوشه ‌و کنار ایلام| خدمات توانبخشی و مشاوره بهزیستی رایگان شدانبار لاستیک احتکارشده به ارزش دو میلیارد 200 میلیون ریال در ایلام کشف شد

 سرهنگ مهدی کیانیاز کشف انبار لاستیک احتکارشده خبر و اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و در پی رصد اطلاعاتی به عمل آمده مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم اقدام به احتکار و انبار لاستیک خودرو در یکی از محله‌های شهر ایلام کرده، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، ضمن شناسائی و کشف انبار موصوف پرونده‌ای در این زمینه تشکیل با کسب دستور مرجع قضائی این انبار را پلمپ کردند.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه ارزش ریالی لاستیک‌های احتکار شده، توسط کارشناسان دو میلیارد 200 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار این پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

مرگ مرد 58 ساله بر اثر سقوط از دره

 علی‌اصغر علی‌اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از سقوط منجر به مرگ در ارتفاعات دره الکاس ایلام خبر و اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر از ارتفاع به دره الماس‌‌، بلافاصله رئیس شعبه شهرستان دره‌شهر به اتفاق تیم واکنش سریع و یک تیم از پایگاه امداد و نجات شهرک ولیعصر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن تیم‌های اعزامی به محل وقوع حادثه عملیات جستجو برای یافتن فرد مذکور آغاز شد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: علی‌رغم تاریکی هوا وشرایط سخت جستجو در این عملیات شبانه با همکاری نیروهای مردمی جسد غریق پیدا و توسط تیم واکنش سریع هلال احمر از آب بیرون کشیده شد. 

وی با تشکر از همکاری نیروهای مردمی و عوامل انتظامی و سایر دستگاه‌هایی که در این عملیات شبانه با تیم‌های امدادی هلال احمر همکاری داشتند افزود: شهروندان با توجه به خطرات این دره جدا از ورود به آن خودداری کنند.

لازم به ذکر است جسد فرد متوفی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

یک ناقل کرونا ویروس می تواند 406 نفر را مبتلا کند

جمیل صادقی‌فر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هر فرد ناقل می تواند 406 نفر را مبتلا کند، بنابراین افراد ناقل بدون علامت یا دارای علائم خفیف باید مسئولیت پذیر باشند و با استفاده از ماسک و رعایت اصول قرنطینه بیماری را به دیگران منتقل نکنند.

وی تاکید کرد: تک تک افراد در انتشار کرونا نقش دارند و یک فرد مبتلا با رفتارهای غیربهداشتی می تواند عامل ابتلا و مرگ بسیاری از افراد جامعه باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید همواره تصمیم درستی بگیرند زیرا نتیجه سیاستگذاری ها در رفتار مردم نمایان می شود، اظهار کرد: به جرات می توان گفت بیش از 70 درصد حضور در تجمعات در این ایام پرالتهاب یا ضرورت ندارد و یا می تواند به تعویق بیافتد. مراجعه به بانک ها، مطب ها، داروخانه ها، پاساژها، ادارات و سایر مکان های شلوغ اگر ضرورت و فوریت ندارد، تا عادی شدن وضعیت استان به تعویق بیافتد.

انتهای پیام/180/ ت

R7718/P/S6,52/CT7 بیشتر بخوانید... از گوشه ‌و کنار ایلام|۱۹ هزار بسته معیشتی بدر بین صنوف و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود از گوشه ‌و کنار ایلام| حفاری تونل کیلومتر ۵  محور اربعین به پایان رسید از گوشه ‌و کنار ایلام| خدمات توانبخشی و مشاوره بهزیستی رایگان شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنار ایلام استان ایلام هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوی لرزید!

تین نیوز

آذربایجان غربی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری سطح زمین حوالی خوی(روستای ولدیان) را لرزاند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمید محبوبی افزود: شنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ زلزله ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در حوالی خوی و عمق ۸ کیلومتری سطح زمین، ساعت ۲۱:۳۲:۵۳ به وقوع پیوست.

محبوبی ادامه داد: در پی این حادثه شعب هلال احمر شهرستان های خوی، سلماس، ارومیه، چایپاره، چالدران و تمامی پایگاه های امداد و نجات هلال احمر استان به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • خوی لرزید!