Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@23:56:35 GMT

دانشگاه آزاد اسلامی نماد موفق اصل ۴۴ قانون اساسی است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۲۳۵۴

دانشگاه آزاد اسلامی نماد موفق اصل ۴۴ قانون اساسی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در شورای فرمانداران منطقه سیستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نماد موفق اصل ۴۴ قانون اساسی است.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، سلطانعلی میر در جلسه شورای فرمانداران منطقه سیستان در فرمانداری ویژه شهرستان زابل که به ریاست زینی‌وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  برگذار  شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نماد موفق اصل ۴۴ قانون اساسی است که به عنوان فرزند خلف انقلاب اسلامی توانسته توقعات جامعه علمی از یک مرکز دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این دانشگاه با ۱۲۰ هزار فارغ‌التحصیل نقشی موثر در تربیت نیروی انسانی متخصص و معرفی به بدنه اجرای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، بخشی از وظیفه آموزش و پرورش فرزندان این استان را بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: ما در حوزه بهداشت و درمان نیز بخشی از تربیت کادر درمانی استان را بر عهده داریم.

میر با توجه به تاسیس ۲۷ پردیس دانشگاهی در مناطق محروم استان اظهار کرد: در راستای ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به عدالت آموزشی ایجاد مراکز آموزشی در همه شهر‌های استان در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

وی با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه استانداری و فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تصریح کرد: اگر کمک‌ آنان نبود ما نمی‌توانستیم کار بزرگ تاسیس ۲۷ پردیس دانشگاهی در استان را به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اصل ۴۴ قانون اساسی پردیس دانشگاهی میر زینی وند دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران