Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی صبح امروز ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو را در هرمزگان به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو را در هرمزگان به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

 

 

امروز پروژه‌های بزرگی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان افتتاح شد و طرح‌های مهم تامین آب سالم و با کیفیت برای مردم بندرعباس و شهرستان بشاگرد و همچنین راه‌اندازی نیروگاه حرارتی در قشم جزو این طرح‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز در این باره اظهار کرد: ما آب و برق را زیربنای توسعه و اصلی‌ترین زیرساخت‌های کشور می‌دانیم، بر آن بودیم تا سعی کنیم مجموعه تلاش با برنامه و هدفمندی را تنظیم کنیم تا بیش از هر چیز به همکاران خود در خانواده بزرگ صنعت آب و برق در دولت و بخش خصوصی نشان دهیم که ظرفیت بسیار خوبی از نظر فنی، اجرایی و مدیریتی در کشور وجود دارد که می‌تواند نه تنها آسایش و امنیت خاطر مردم را فراهم کند که در سطح منطقه بتواند منشاء اثر باشد و اشتغال مؤثری را برای نیرو‌های کارآمد و شایسته در بازار‌های منطقه تدارک ببیند.

وی خاطر نشان کرد: پویش در سال گذشته نتیجه خوبی داد، ما به وعده‌ای که با دولت و مردم کردیم توانستیم وفا کرده و تا بیستم اسفند ماه ۲۲۷ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان به ثمر رسید.

وزیر نیرو افزود: به اتکای تجربه و با اعتماد به نفسی که حاصل شد، امسال کار بزرگتری را با ۲۵۰ پروژه شروع کردیم.

اردکانیان گفت: با احتساب این پروژه‌ها، ۴۲ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیارد تومان افتتاح شده و تا پایان سال این چرخ خواهد چرخید و قطار پویش هر هفته در یک تا دو استان توقف خواهد کرد و در جشن آغاز بهره‌برداری از طرح‌های آب و برق با هم شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی وزارت نیرو استان هرمزگان بندرعباس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی


هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از لزوم تبدیل بندر چندمنظوره سیریک به مرز مجاز دریایی خبر داد و گفت: این بندر با ظرفیت‌ و زیرساخت‌های مناسب امکان تبدیل به قطب اصلی توسعه‌ای در سواحل مکران را دارا است‌.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان ؛ "حمیدرضا محمدحسینی تختی" امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه افزود: با تبدیل شدن بندر چندمنظوره سیریک به مرز دریایی،امکان توسعه و تبدیل شدن آن به یک منطقه راهبردی در سواحل مکران برای پیشبرد اهداف توسعه دریاپایه آماده می‌شود.
وی ادامه داد: با سیاست‌گذاری در این زمینه می توان گامی مهمی در رونق معیشت و رفاه ساحل نشینان، تحقق راهبردهای اقتصاد دریامحور و نیز توسعه و تکمیل بندر سیریک با هدف رونق بخشی به سواحل مکران برداشت.
 وی افزود: با انجام اقدامات موثر و جذب سرمایه‌گذاران داخلی در بندر سیریک به عنوان محرک توسعه‌ای در سواحل مکران می‌توان  در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار منطقه نقش آفرینی کرد.
  مدیر بندر شهید باهنر، توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش موثر توسعه سواحل مکران در اقتصاد منطقه از یک سو و نیز موقعیت جغرافیایی ممتاز بندر سیریک و فاصله دریایی ۵۰ مایلی آن تا کشور عمان از سوی دیگر، لزوم بسترسازی برای رونق کسب و کار، صادرات و واردات انواع کالا و تسهیل امر تجارت در راستای تاکیدات رهبر انقلاب را از دلایل مهم تبدیل بندر سیریک به مرز مجاز دریایی دانست. 
گفتنی است؛ بندر سیریک در شرق هرمزگان دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای صادرات و واردات از نظر نزدیکی به بنادر امارات و عمان است.

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر