Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و درباره خصوصی سازی دو باشگاه پایتخت با مسعود سلطانی‌فر تبادل نظر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز (پنجشنبه) با حضور در ساختمان وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فرد دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروین در این دیدار در خصوص مسائل مختلف با وزیر ورزش و جوانان گفت‌وگو کرد، اما محور صحبت‌های آنها در خصوص بحث خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود که طرفین نقطه نظرات یکدیگر را در این خصوص شنیدند.

پروین: خصوصی‌سازی «کشک» است

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسعود سلطانی‌فر علی پروین بیشتر بخوانید... بررسی آخرین وضعیت پرسپولیس و استقلال در جلسه خصوصی‌سازی با حضور سلطانی‌فر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر علی پروین مسعود سلطانی فر علی پروین خصوصی سازی علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کد خبر: 1228308 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال