Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل از راه اندازی مرکز آموزش های آزاد این دانشگاه با مجوز برگزاری ۲۴ دوره آموزشی خبر داد.

دکتر «امیر لقمان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرکز آموزش عالی آزاد دانشگاه پیام نور آران و بیدگل به منظور افزایش مهارت و سطح دانش کلیه اقشار جامعه به ویژه دانش آموختگان و افراد جویای کار راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل افزود: بر اساس اعطای مجوز وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری مبنی بر برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزش عالی آزاد، دانشگاه پیام نور به صورت رسمی از سال ۹۵ اقدام به برگزاری دوره ها در سطح مراکز و واحدها کرده است. بر این اساس بیش از یک هزار عنوان دوره آموزشی تعریف شده که از دوره های عمومی تا تخصصی برای کلیه اقشار جامعه با هر نوع سطح تحصیلات و سن را شامل می شود .

 

لقمان با اعلام راه اندازی این مرکز در دانشگاه پیام نور آران و بیدگل افزود: با مجوزی که از دانشگاه پیام نور استان اصفهان گرفته شده مجوز ۲۴ دوره دریافت شده است که در بازه زمانی تابستان در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل برگزار خواهد شد و حدود ۲۰ مجوز دیگر در حال دریافت است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل خاطر نشان کرد: این مرکز با هدف ارتقاي سطح دانش، فرهنگ و مهارت هاي علاقه مندان در جامعه ، ایجاد زمینه و بستر مناسب براي افزایش دسترسی متقاضیان به آموزش هاي مورد نیاز ، تعمیم و توسعه آموزش هاي کاربردي و تخصصی، فراهم کردن زمینه مناسب براي بهره مندي از امکانات و توانمندی های دانشگاه راه اندازی شده است.

 

لقمان افزود: در این راستا دوره های آموزشی در قالب آموزش هاي عمومی، تخصصی ، کاربردي ، مهارتی ، آموزش برنامه هاي مهارتی ، کارآفرینی و اشتغال زایی در این مرکز در نظر گرفته شده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل بیان داشت: مدرسین این دوره ها از استادان دانشگاه انتخاب شده اند که از سطح علمی و تجربه بالایی برخوردار بوده که بر غنای آموزش ها افزوده خواهد شد. همچنین شرکت کنندگان در این دوره ها گواهینامه مورد تایید وزارت علوم دریافت خواهند کرد که از اعتبار بالایی برخوردار است که قطعاً در استخدام افراد در بخش دولتی و خصوصی موثر است.

 

دکتر لقمان در ادامه اظهار داشت: این مرکز آمادگی دارد تا با عقد تفاهم نامه همکاری با ادارات ، سازمان های دولتی و غیردولتی دوره های ضمن خدمت و سایر دوره های مورد نیاز را متناسب با درخواست آن ها برگزار کند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان راه اندازی آموزش ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوربابا؛ آیینی چند صد ساله در نیمه ماه رمضان در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکزاصفهان ؛ حجت الاسلام یارمند این مراسم را نمادی از سنت انفاق و دعوت به کریمانه زیستن و نوعی تبلیغ خداباوری و تشویق به پیروی از دستورات الهی را برای کودکان و نوجوانان دارد.


وی افزود:تنوع و تعداد آیین‌ها و آداب و رسوم، دلیل غنای فرهنگی یک جامعه است و در روزگار بحران هویت، یکی از راه‌های حفظ هویت فرهنگی، بازگشت به آیین‌ها و آداب و رسوم سنتی است.


این آیین در نیمه نخست ماه مبارک رمضان بوی‍ژه در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در آران و بیدگل اجرا می‌شود و گرچه به آیینی شاد و کودکانه شناخته می‌شود، اما نمادی از سنت حسنه انفاق و دعوت به کریمانه زیستن است.


آواز آیینی هوربابایی در آران و بیدگل در دو بخش از شب اول تا شب نیمه‌ی رمضان و نیز در شب نیمه‌ی رمضان اجرا می‌شود. گروهی از کودکان و نوجوانان و بزرگان محله طبق قرار قبلی بین خودشان، بعد از افطار در یک مکان مشخص جمع شده و بنا به رأی، یک نفر صندوق‌دار و یک نفر میان‌دار انتخاب کرده و پس از فرستادن سه صلوات بلند که معنای خبری دارد به راه می‌افتند و در کوچه پس کوچه‌های شهر به گردش درآمده و نیاز خود را طلب می‌کنند و صاحبان خانه‌ها و کاسبان محله هدیه‌ای را به گروه میدهند آن هدیه در راه نیازمندان خرج می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • وقوع حادثه تصادف در یکی از خیابان‌های آران و بیدگل + فیلم
  • هوربابا؛ آیینی چند صد ساله در نیمه ماه رمضان در آران و بیدگل