Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: در حال حاضر ۸۰ معلم در قالب طرح خرید خدمات در ۱۰ واحد آموزشی این شهرستان فعالیت می‌کنند.

«محمد معدندار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در حال حاضر معلمان طرح خرید خدمات در ۱۰ واحد آموزشی این شهرستان فعالیت می‌کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: حدود ۸۰ معلم در قالب طرح خرید خدمات در این شهرستان فعالیت می کنند و این اداره برای سال جدید تحصیلی نیروی خرید خدمات جدید جذب نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معدندار با بیان اینکه فرایند جذب و استخدام معلم در آموزش و پرورش به صورت متمرکز از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدام ادواری انجام می‌شود گفت: برخی از دوره های آموزش آموزگاری و دبیری به صورت کلاس های آزاد آموزشی برای حضور در آموزش و پرورش برگزار می شود که این کلاس ها صرفا به منظور آشنایی با روش تدریس و کلاس داری در برخی موارد می تواند موثر باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: حضور در دوره های مؤسسات و اخذ مدرک این دوره ها هیچ تعهدی برای جذب، استخدام و به کارگیری شرکت کنندگان در سیستم آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند و این اداره هیچ مسؤولیتی در بکارگیری افراد آموزش دیده در این مؤسسات را ندارد.

 

۲۰ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۳۰ واحد آموزشی این شهرستان به تحصیل اشتغال دارند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش و پرورش آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل طرح خرید خدمات آموزش و پرورش واحد آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‬‌زده متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان