Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:39:06 GMT

رقابت بیرانوند با ستاره عربستانی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۲۸۰۱

رقابت بیرانوند با ستاره عربستانی +عکس

دروازه بان تیم ملی کشورمان با هافبک عربستانی درنظرسنجی AFC رقابت می کند.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته 16 نامزد بهترین بازیکن جام ملت های آسیا 2019 امارات را معرفی کرد.

در این لیست نام علیرضا بیرانوند و سردار آزمون دو بازیکن تیم ملی کشورمان در میان نامزدهای بهترین بازیکن در جام ملت های آسیا 2019 قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در نظرسنجی جدید صفحه اینستاگرام AFC به مقایسه علیرضا بیرانوند با فهد المولد، وینگر تیم ملی عربستان پرداخت و از کاربرانش سوال کرد کدام یک بهتر است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم علیرضا بیرانوند کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند

به گزارش ورزش سه، در یکی از شادی گل‌های تیم ملی در بازی با قرقیزستان که مهدی کریمی انگشت‌های گِره کرده خود را به شکل قلب در آورده بود و چند قدم عقب‌تر سالار آقاپور و بهروز عظیمی با به آغوش کشیدن همدیگر در خوشحالی او شریک شدند. هوادارانی در سالن بودند که آن لحظه را با آواز خواندن نام آن‌ها سپری کرده و امید جدیدی را برای قهرمانی در دست داشتند. این تمامی آنچه در تصویر میبینیم، نخواهد بود بلکه بازیکن‌های آن قاب همگی چهره‌های جایگزین عصر طلایی تیم‌ملی بوده‌اند که میراث جدید به شمار می‌روند و می‌توانند تا نزدیک به یک دهه آینده در آوردگاه آسیایی و جهانی بدرخشند.

بهروز عظیمی جوانترین بازیکن تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا بوده است. پیش از او محمدحسین بازیار با هجده سال سن به فوتسال آسیا معرفی شد که فرصت حضور در این دوره از رقابت‌ها را بدست نیاورد. علی اکرمی و مسعود یوسف، بازیکنان ۲۴ ساله‌ای هستند که برای نخستین بار در بزرگ‌ترین رویداد فوتسال اسیا به میدان می‌روند. همگی این بازیکنان در دوره مربیگری شمسایی جامه رویایی تیم ملی را بر تن کردند. البته ، می‌توان به این نکته اشاره کرد که انتخاب‌های شمسایی  به همان اندازه که از روی مصلحت و منطق زاییده شده، به همان اندازه ضروری هم بوده و هر مربی دیگری نیز جای او بود، به ستاره های فعلی فوتسال ایران روی می‌آورد.

بهروز عظیمی

بازیکنانی که فراتر از سن حضورشان در زمین مسابقه عاقل هستند و با ذهنیت برنده کهنه سربازان بازی می‌کنند. اینگونه است که در نهایت بهروز عظیمی، نقش حسین طیبی مصدوم را در جام ملت‌ها ایفا می‌کند و به شیوه مشابه حرکت کرده، شم گلزنی فوق العاده‌ای دارد و سرانجام گلش را به ستاره غایب تقدیم می‌کند. عظیمی در چهار نبرد تیم ملی، دو گل به ثمر رسانده و موقعیت‌های فراوانی را بر روی دروازه حریفان خلق کرده است و اگر کمی خوش شانس بود، در کنار سعید احمدعباسی در صف بهترین گلزنان جام جای می‌گرفت.

علی اکرمی

به بازیکن جوان دیگری که می‌توان اشاره کرد، علی اکرمی است. تبدیل به یک مهره اصلی شدن، کار سختی نبود که او از پس آن بر نیاید. مسئله این است که چقدر سریع پیشرفت کرده. برخی بازیکنان هستند که می شود پتانسیل بسیار زیادی در آن ها دید. به خصوص در بازی های مهم و لحظات تصمیم گیری، اینکه آن ها چطور پاس می دهند، چه کار می کنند و در چه شرایطی دریبل می‌زنند و چگونه با شرایط تیمی خو می‌گیرند.

مسعود یوسف

مسعود یوسف از معدود فوتسالیست‌های ایرانی کمتر از ۲۵ سال بوده که می‌تواند دفاع کند، رهگیری کند، هوشمندانه پاس بدهد و در خدمت تیم ظاهر شود. دارای شخصیتی برای مسئولیت پذیری، سازماندهی در دفاع و حمله است. اگرچه در پست این بازیکن دو ستاره فوق آماده ( مسلم اولاد قباد و مهدی کریمی ) به میدان می‌روند و عرصه خودنمایی را برای او تنگ کرده‌اند اما بر خلاف آن دو بازیکن، سخت‌تر و جانانه‌تر بازی می‌کند و بار دفاعی بیشتری را به دوش بکشد. وقتی او در بهترین حالت خود باشد می تواند به تنهایی بر بازی ها مسلط شود، اگرچه تاکنون فرصت گلزنی در جام ملت‌های آسیا را بدست نیاورده، اما در تک تک ثانیه‌های حضور در زمین مسابقه مفید بوده است.

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی