Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۲ رتبه اول، ۷ رتبه دوم و ۶ رتبه سوم، توسط معلمان و دانش آموزان خوزستانی در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراخوان سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ شاهد مشارکت بیش از ۲ میلیون و پانصدهزار  نفر- رشته در مرحله آموزشگاهی در سراسر کشور بود که در نهایت حدود ۵ هزار اثر منتخب دانش آموزی از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد و از ۲۴۰ اثر راه یافته به این دبیرخانه ۱۵ اثر از معلمان و دانش آموزان خوزستانی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در این فراخوان، رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان سؤال کردند: « آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.»

مودت در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان و معلمان در قالب ۲۰ رشته و گرایش در این فراخوان شرکت کردند؛ افزود: بخش فرهنگی با زیرمجموعه رشته‌های ادبی (سخنوری، شعر و داستان کوتاه)، رسانه و فضای مجازی(وب‌نوشت)، و در بخش هنری با زیرمجموعه‌های هنرهای دستی و تجسمی، گرافیک (تصویرسازی، پوستر و عکاسی)، طراحی، نقاشی، نقاشی آبرنگ،‌ نقاشی رنگ روغن‌ و خوشنویسی(نستعلیق، شکسته‌نستعلیق)، نقاشی‌خط وکاریکاتور و حجم و مجسمه و همچنین هنر مفهومی در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی و پویانمایی)، نمایشنامه‌نویسی (ویژه فرهنگیان) و هنرهای آوایی (سرود همگانی تلفیقی و سرود همگانی محلی) از جمله رشته هایی بودند که در دانش آموزان و معلمان در آن به ارائه آثار پرداختند.

وی با اشاره به معلمان مقام آور در این دوره از فراخوان ملی، بیان کرد: سمیه علی نژاد در بخش هنرهای تجسمی و رشته عکاسی موفق به کسب رتبه اول کشوری شد. همچنین فاطمه نظری نیا در همان بخش و در رشته هنرهای مفهومی موفق شد رتبه نخست این فراخوان ملی را از آن خود کند. حدیث کسرائیان فر و فاطمه کیانی شاهوندی نیز در همان بخش و در رشته نقاشی آبرنگ به ترتیب رتبه های دوم و سوم کشوری را به دست آوردند. سهام سجیراتی دیگر همکار فرهنگی شرکت کننده در این فراخوان موفق به کسب رتبه دوم هنرهای مفهومی شد. فرشته رحمت پور نیز توانست به عنوان سومی این فراخوان در بخش ادبی و رشته داستان دست پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در رشته سرود تلفیقی دوره متوسطه اول؛ همکاران ندا سیاحی عوفی، رها رستمی فر و طوبی رحیمی از دبیرستان طلوع اروند موفق به صورت مشترک موفق به کسب رتبه دوم این فراخوان ملی شدند. همچنین جهاد سلامات، علی عبدالخانی و عبدالله عبدالخانی از دبیرستان علامه مجلسی نیز موفق به کسب رتبه سوم این فراخوان به صورت مشترک شدند. فاطمه دهقانی دیگر همکار شرکت کننده در این فراخوان ملی توانست در بخش فیلم کوتاه داستانی رتبه دوم کشوری را کسب کند.

مودت با اشاره به رتبه های دانش آموزی کسب شده در این دوره از فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، عنوانکرد: امیر حسین حیدری در بخش رسانه و فضای مجازی و در رشته وبلاگ موفق به کسب عنوان سوم کشوری شد. همچنین پریا خلف شوشتری توانست در بخش فیلم کوتاه داستانی رتبه دوم کشوری را از آن خود کند.

وی در پایان گفت: کسب این افتخارات توسط دانش آموزان معلمان خوزستانی، نشان از ظرفیت بالای مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه فرهنگی هنری در سطح کشور است.

اننهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان موفق به کسب رتبه فراخوان ملی دانش آموزان رتبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح

دریافت 12 MB کد خبر 6081003

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد