Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی جنبش «انصار الله» یمن با تأکید بر مقابله با قلدری ائتلاف سعودی-اماراتی گفت که حملات در عمق عربستان سعودی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش «انصار الله» یمن از تداوم عملیات راهبردی نیروهای یمنی در عمق خاک عربستان سعودی خبر داد.

الاسد به پایگاه خبری المعلومه گفت که «پاسخ موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی ما، کمترین کاری است که می‌توان در قبال خون شهدا انجام داد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تداوم حملات ائتلاف سعودی-اماراتی به زنان و کودکان یمنی گفت: «تا زمانی که سعودی متجاوز، به هدف قرار دادن کودکان، زنان و غیر نظامیان بی‌گناه اصرار داشته باشد، عملیات راهبردی در عمق سعودی ادامه دارد و متوقف نخواهد شد».

عضو انصار الله با تأکید بر اینکه «دشمن سعودی می‌داند که ارتش و کمیته‌های مردمی ما، زمام نبرد را در دست دارد»، خاطر نشان کرد، عملیات نظامی نیروهای یمنی،  به صورت کامل به زورگویی ائتلاف سعودی پایان خواهد داد.

در همین ارتباط، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به عملیات گسترده نیروهای یمنی در روز دوشنبه 23 تیر ماه جاری، تأکید کرد که در جریان این عملیات، تأسیسات نفتی و مواضع نظامی عربستان سعودی هدف قرار گرفت.

سریع گفت که نیروهای مسلح یمن در یک عملیات وسیع، تعدادی از پایگاهها و تأسیسات حیاتی و نظامی دشمن سعودی را در مناطق «جیزان»، «نجران» و «عسیر» در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

در این حملات که به وسیله موشک‌های بالستیک و پهپادهای تهاجمی صورت گرفت، آشیانه جنگنده‌ها و سامانه‌های دفاع موشکی پاتریوت در پایگاه «خمیس مشیط» و فرودگاههای «ابها»، «جیزان» و «نجران» هدف قرار گرفت.

وی با تأکید بر ادامه «دفاع مشروع» گفت که این حملات تا تحقق آزادی و استقلال یمن انجام خواهد شد و نیروهای مسلح یمن تردیدی در اجرای عملیات‌های «دردناک» در آینده نیز نخواهند داشت.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: انصار الله سعودی حملات هوایی ائتلاف سعودی انصار الله هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق