Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از بازی صنعت نفت آبادان و استقلال، نگاهی به وضعیت دو تیم داشته ایم.

به گزارش طرفداری، تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال باید در چارچوب رقابت های لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر بروند.

اطلاعات بازی

تاریخ برگزاری: شنبه 27 تیر 99

زمان برگزاری: 21:00

داوران مسابقه: اشکان خورشیدی – محمد جواد مداح – امیرمحمد داودزاده – رضا عادل

ناظر بازی: حیدر شکوری

ورزشگاه: تختی آبادان

هفته: 25 لیگ خلیج فارس

ورزشگاه تختی آبادان پیش بازی

- شاگردان مجیدی در حالی باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند که پس از شروع دوباره مسابقات لیگ خلیج فارس پس از وقفه طولانی مدت، هنوز طعم پیروزی را نچشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاصل سه دیدار پس از تعطیلات، دو تساوی و یک شکست بوده است.

- شاگردان سراج پس از تعطیلات، نسبت به استقلال وضعیت بهتری را تجربه کردند و از 3 دیدار خود، به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست پیدا کردند.

- درحالی که خط حمله استقلال یکی از نقات قوت این تیم به شمار می رفت، طی هفته های اخیر افت محسوسی داشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

- انتقاد سراج در بازی گذشته از برخی از بازیکنان این تیم باعث شد تا دلخوری هایی بین او و بازیکنان تیم به وجود آید. با این حال باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

تیم فوتبال استقلال تهران

- در بازی قبلی سیستم استقلال در اواخر بازی از سه دفاع به چهار دفاع تغییر پیدا کرد. حالا باید دید مجیدی بازهم از سیستم سه دفاعه استفاده خواهد کرد یا باید منتظر تغییراتی در ترکیب آبی پوشان پایتخت باشیم؟

- استقلال با انجام 23 بازی، 38 امتیاز کسب کرده و در رتبه ششم جدول حضور دارد. در آن سو آبادانی ها از 24 دیدار خود، 37 امتیاز کسب کردند.

- هردو تیم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و این دیدار بسیار حساس است. شاگردان سرج درصورت باخت برابر آبی پوشان، تقریبا شانس خود برای کسب سهمیه را از دست می دهند.

- مسعود ریگی به دلیل محرومیت، محمد بلبلی به دلیل مصدومیت، هروویه میلیچ به دلیل ناآمادگی، علی دشتی به دلایل فنی و سیاوش یزدانی و عارف غلامی هم دیگر غایبان استقلال خواهند بود.

- با وجود شرایط فعلی مدافعان و غیبت عارف غلامی و یزدانی، احتمال بازی کردن عظیم گوک در بازی فردا وجود دارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جدال های اخیر استقلال - صنعت نفت آبادان دیدارهای اخیر استقلال - صنعت نفت آبادان

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت ۱۶ و پس از جلسه فنی در هوای بهاری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

اوسمار لوس ویرا پس از تشریح برنامه‌های تمرین امروز، بازیکنان را جهت انجام تاکتیک‌های تیمی، برای بازی برابر صنعت نفت در زمین چمن فرا خواند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، فوتبال درون تیمی و شوتزنی به سمت دروازه از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه، در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. این دیدار با توجه به وضعیت حساس صنعت نفت در جدول که برای بقا می‌جنگد بسیار حساس است.

دیگر خبرها

  • رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • صدر را بگیر
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان