Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین شهرخودرو گفت: فشارهای زیاد و عجیبی روی تیم بود و خوشحالم از این که با استعفای به موقع، جلوی اتفاقات بدتر را گرفتم.

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیوستنش به گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: پس از مذاکراتی که با مجموعه خوب گل‌گهر و مجید جلالی داشتم، درنهایت به توافق رسیدیم و از امروز رسما کارم را در گل‌گهر آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شاگردی مجید جلالی، معلم و مربی ارزنده فوتبال ایران افتخار می‌کنم.

او افزود: امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم نتایج خوبی در ادامه لیگ کسب کنیم و سهمیه استان کرمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

گل‌گهر علاوه بر مربی با دانش و بازیکنان خوب، یک باشگاه حرفه‌ای و دارای امکانات ایده‌آل است. وظیفه دارم از جواهری و جلالی بابت اعتماد به خودم تشکر کنم.

وی در پاسخ به دلایل جدایی‌اش از شهرخودرو گفت: بزرگ‌ترین و مهمترین مساله‌ای که مرا مجبور به استعفا کرد، این بود که به یقین رسیدم عوامل و فشارهای زیادی از سوی بدنه باشگاه بر تیم وارد می‌شود تا تیم از مسیر موفقیت و کسب سهمیه آسیایی دور شود و به تیمی معمولی در جدول تبدیل شویم. این ماجرا برای من یک کابوس بزرگ بود، زیرا اگر در تمام این سال‌ها از بحران‌ها با تلاش و همدلی گذر کردیم، به این امید بود که روزی برسد که نماینده خراسان در لیگ برتر، جزو تیم‌های بزرگ فوتبال ایران باشد و همواره برای عناوین مهم و ارزنده بجنگد. 

سرآسیایی درباره این که چه فشارهایی روی او و تیمش بود، خاطرنشان کرد: از پیشنهادات عجیب و فشارها درباره مسائل فنی گرفته تا مسائلی دیگر که شاید روزی به شکلی واضح‌تر در خصوصش صحبت کنم، روی تیم و من بود. درباره مسائل فنی هیچ گاه اجازه دخالت ندادم و زیر بار فشارها نرفتم و خوشحالم که با استعفایم، جلوی اتفاقات بدتر و بزرگ‌تر را در باشگاه شهرخودرو گرفتم.

وی تصریح کرد: در تمام این سال‌ها تمام تلاش مان را کردیم تا پرچم فوتبال خراسان را بالا نگه داریم و در کنار هم، هواداران را خوشحال کنیم. امیدوارم هواداران خوب فوتبال خراسان که همواره پشت تیم محبوب‌شان ایستادند و حمایت کردند، از من راضی باشند. دست تک‌تک مردم استان را بابت حمایت‌هایی که از تیم شهرشان در این سال‌ها داشتند، می‌بوسم.

مربی جدید تیم گل‌گهر تاکید کرد: روزهای سختی را در این هفت سال با اتحاد پشت سر گذاشتیم و از مشکلات وحشتناکی عبور کردیم تا سهمیه خراسان، نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا حفظ شود. امیدوارم شهرخودرو نیز در ادامه راه موفق باشد و هواداران را با نتایج خوب شادمان کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجتبی سرآسیایی تیم فوتبال شهرخودرو تیم فوتبال گل گهر سیرجان مجيد جلالي استانی ورزشی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آیخان حاجی زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به اقدام دولت فرانسه به احضار سفیرش در باکو اعلام کرد که «طرف آذربایجانی بارها اعلام کرده که گفتگو با باکو به زبان تهدید و فشار نتیجه ای نخواهد داشت.»

دولت فرانسه دیروز سه‌شنبه در اعتراض به آنچه اقدامات باکو در آسیب‌زدن روباط دوجانبه توصیف کرد، «آنه بویلون» سفیر خود در باکو را برای مشورت به پاریس فراخواند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده که سفیر فرانسه در باکو به علت تداوم اقدامات یک‌جانبه جمهوری آذربایجان که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده است.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه با آنه بویلون دیدار و گفت‌وگو کرده است. ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

کد خبر 6080834

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رویارویی با ایران منافع دارد | تنش و درگیری بزرگ دام اسرائیل است؟
  • لیلاز: اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند
  • لیلاز : اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند؛ نباید در این دام بیفتیم
  • لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است