Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، دانشگاه واشنگتن پیش بینی کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا طی چند ماه آینده شاهد جهش باشد.

بر این اساس، طبق مدل پیش‌بینی جدید دانشگاه واشنگتن از روند مرگ و میر مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، برآورد می‌شود شمار قربانیان این ویروس در ایالات متحده تا اول ماه نوامبر (۱۱ آبان ماه) به بیش از ۲۲۴ هزار تن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآورد جدید دانشگاه واشنگتن نسبت به پیش‌بینی قبلی ۱۶ هزار تن افزایش یافته است؛ این افزایش در شمار قربانیان به دلیل جهش مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایالت‌های مختلف آمریکا طی روز‌های اخیر رخ داده است.

این دانشگاه پیش‌بینی کرد در صورتی که تمام مردم آمریکا در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور ۴۰ هزار تن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید

فرضیه‌های جدید انجمن پزشکی آمریکا درباره ویروس کرونا

دانشگاه واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد: شمار کسانی که از ماسک در اماکن عمومی استفاده می‌کنند افزایش یافته است، اما نه به اندازه‌ای که باید افزایش یابد؛ اگر ۹۵ درصد مردم آمریکا زمانی که از خانه خارج می‌شوند از ماسک استفاده کنند، شمار مبتلایان به شدت کاهش خواهد یافت و کسانی که در بیمارستان بستری خواهند شد و کسانی که جان خود را از دست خواهند داد کم می‌شود.

تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان ۱۳۶ هزار تن جان خود را از دست داده اند. پیش بینی دانشگاه واشنگتن حاکی از آن است که موج دوم شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا می‌تواند در یک بازه کوتاه مدت شمار قربانیان در این کشور را تقریبا دو برابر کند. ایالت‌های آلاباما، فلوریدا و کارولینای شمالی دیروز (سه شنبه) رکورد جدیدی در شمار قربانیان ویروس کرونا ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تلفات ویروس کرونا شیوع کرونا در آمریکا شمار قربانیان ویروس کرونا قربانیان ویروس کرونا ویروس کرونا در آمریکا دانشگاه واشنگتن پیش بینی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش

به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، وبسایت خبری آکسیوس گزارش داد که برخی مسئولان آمریکایی گفتند که دولت آمریکا به اسرائیل نسبت به تشدید تنش با ایران هشدار دادند.
دولت آمریکا به اسرائیل هشدار داده است که تشدید تنش تل آویو با ایران به نفع منافع آمریکا و اسرائیل نیست.

دیگر خبرها

  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش
  • (ویدئو) استقرار کروز‌های ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است