Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، سرهنگ حسن دستوری زاده درباره  کفالت معافیت به علت کهولت سن گفت: برابر اعلام معاونت قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی ناجا از ابتدای سال جاری (۹۹) سن پدر جهت بهره‌مندی از معافیت کفالت به علت کهولت سن ۷۵ سال است.

وی افزود: مشمولان سربازی که تنها فرزند ذکور بالای ۱۸سال خانواده هستند و سن پدرشان از ۷۵ سال تمام سپری‌شده مجاز به بهره‌مندی از این معافیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

 

پربیننده ترین جزئیات استخدام ۲۵هزار نفری در آموزش و پرورش یک سوم کارمندان پایتخت از ۲۸تیر دورکار می‌شوند وزیر کار سابق فوت کرد +عکس نماینده مجلس برای بار سوم مادر شد +عکس در شوی ماسک‌های لاکچری چه می‌گذرد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سربازی معافیت کفالت مشمولان سربازی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رونمایی از لباس جدید سربازان سپاه (فیلم) تصاویری عجیب سربازان زن اسرائیل در پادگان‌ (فیلم) محرمانه‌های قدرت پهپادی ایران ؛ تصاویر فروش شاهد ۱۳۶ به روسیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ببینید | مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت + فیلم