Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کمتر از 48 ساعت پس از اظهارات پپ گواردیولا درباره لغو محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا توسط دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) که در آن مخالفان و معترضان این تصمیم هم حمله کرد، خاویر تباس رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا پاسخ او را داد.

به گزارش تسنیم تباس، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول سه نفری بودند که به خاطر نارضایتی‌شان از این تصمیم CAS مورد حمله گواردیولا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان حمله گواردیولا به تباس شدیدتر بود و او را به حسادت به لیگ برتر متهم کرد و خواست که به جای تلاش برای به دردسر انداختن تیم‌های دیگر روی مسئولیت خودش به عنوان رئیس لالیگا تمرکز کند.

اکنون تباس پاسخ سرمربی سابق بارسلونا را داده است. او به ESPN گفت: منچسترسیتی فصل آینده در لیگ قهرمانان است اما نه به خاطر اینکه سیتی باشگاه درستکار بوده بلکه به خاطر اینکه CAS در صدور حکم اشتباه کرده است. در واقع CAS سیتی را 10 میلیون یورو جریمه کرده است. این جریمه هم فقط محض خاطر اینکه جریمه‌ای صادر شده باشد نیست. تا جایی که من اطلاع دارم این جریمه به خاطر عدم همکاری با یوفا بوده است. پس چرا اینگونه آنها را مجازات کرده‌اند؟ آیا سیتی اسناد و مدارکی را پنهان کرده است؟ من خیلی دوست دارم الان بتوانم پرونده سیتی را بخوانم، البته اگر بتوانم. همانگونه که هنوز دست‌مان به پرونده پاری‌سن‌ژرمن نرسیده، با اینکه کلی از زمان صدور حکم‌شان گذشته مشخص نیست که به پرونده سیتی هم دسترسی داشته باشیم. اما روزی که به این پرونده دسترسی پیدا کنم و آن را بخوانم به گواردیولا چیزی که الان هم مطمئنم را خواهم گفت و آن این است که منچسترسیتی درستکار نیست.

تباس سپس از CAS‌ انتقاد کرد و گفت حکمی که این سازمان برای پرونده باشگاه منچسترسیتی صادر کرد، اعتبارش را از بین برده است.

وی افزود: CAS نهاد مناسبی برای صدور حکم در صنعت فوتبال نیست. همه ما می‌دانیم که سیتی چه کار می‌کند! در فوتبال همه می‌دانند که آنها چه کار می‌کنند. در واقع زمانی که یوفا مجازات سیتی را برای اولین بار اعلام کرد، در اروپا هیچ کسی تعجب نکرد. بلکه کاملاً‌ برعکس بود. من نمی‌گویم که مردم برای مجازات شدن سیتی جشن گرفتند اما خیلی‌ها گفتند که حداقل عدالت در حق باشگاه‌های دولتی رعایت شد. بعد از برگردانده شدن حکم یوفا توسط CAS کلوپ و مورینیو و خیلی‌های دیگر هم اعتراض کردند. همه می‌دانند که سیتی سعی کرد قانون بازی جوانمردانه مالی را دور بزند. CAS مرده است. احکام این سازمان از مدت‌ها پیش دارای ابهام بود. هیچ شفافیتی در کار آنها وجود ندارد و خیلی از اوقات با نگاه کردن به نام قاضی‌های رسیدگی کننده به پرونده‌ها شما خودتان پی‌ می‌برید که قضاوت‌های آنها چه سمت و سویی دارد. سوئیس شاید پرستیژ فراوانی در زمینه قضاوت داشته باشد اما CAS با احکامی که صادر می‌کند به افزایش اعتبار قضاوت در این کشور کمکی نمی‌کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس لالیگا لیگ فوتبال اسپانیا سرمربی تاتنهام صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست

اسدالله بادامچیان عصر یکشنبه در نشست منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی که با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد با بیان اینکه ما در انتخاب رئیس مجلس دخالت نمی‌کنیم، گفت: انتخاب رئیس مجلس بر عهده نمایندگان هر دوره است که نمایندگان این دوره در ۷ خرداد تعیین می‌کنند رئیس مجلس چه کسی باشد.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، افزود: در این مرحله تلاش می‌کنیم نامزد‌های اصلح را راهی مجلس دوازدهم کنیم از این رو برنامه داریم.

دبیرکل حزب موتلفه به رویکرد تحول و تکامل از سوی حزب موتلفه اشاره و اظهار کرد: نماینده مجلس نماینده کل نظام است و وجهه خاص دارد. حزب موتلفه بر پایه مردمی بودن و تکلیف مداری همه توان خود را در جهت تکامل و تحول در گام دوم انقلاب اسلامی ـ در جهت آسایش کامل و رفاه مردم بکار می‌گیرد ـ تا مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی رفع شود.

بادامچیان با اعلام اینکه با تشکیل مجلس جدید، فراکسیون موتلفه با تفاهم و همفکری و همکاری و ساختار متناسب فعالیت خود را شروع می‌کند، گفت: فراکسیون ما به نمایندگان حزب در مجلس دوازدهم کمک خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!
  • بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • جنون ناگهانی گواردیولا علیه فودن! (عکس)