Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قرچک از مشارکت خیران در احداث مدارس خیرساز در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: مشارکت خیران در احداث مدارس باقیات و صالحات است و ساخت مدرسه از کارهای ماندگاری است که آجر و پاداش آن حتی بعد از مرگ انسان نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام  والمسلمین حجت الله اسماعیلی در مراسم کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای امین آباد قرچک، اظهار کرد: مدرسه سازی سرمایه گذاری در مسائل فرهنگی و علمی کشور و نسل های آینده کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کار خیرین مدرسه ساز را با اهمیت دانست و تصریح کرد: مدرسه اولین جایی است که تربیت انسان در آن شکل می گیرد.

اسماعیلی گفت: طی یکسال و نیم گذشته با پیگیری مدیریت آموزش و پرورش و همت و مشارکت خیران سه آموزشگاه  احداث شد و بیش از 10 مدرسه تعمیر و تجهیز شده است که جای تقدیر دارد.

امام جمعه قرچک  خاطر نشان کرد: مدرسه سازی، جهادی است که از ثمرات آن همه جامعه برخوردار می شوند و خیران مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند این عرصه، توانسته اند تا بسیاری از مشکلات کمبود فضای آموزشی را برطرف کنند.

وی از خیران بومی، استانی و کشوری برای اعتلای فرهنگ جامعه و پیشرفت آموزش این مناطق دعوت کرد و افزود: مشارکت در ساخت مدرسه از کارهای ماندگاری است که اجر و پاداش آن حتی بعد از مرگ انسان نیز ادامه دارد.

سپاه پاسداران از سالیان سال قرارگاه محرومیت زدایی دارد

خیر نیک اندیش مهدی رضایی نیز در این مراسم، اظهار داشت: نیکی آن نیست که به سمت مشرق و مغرب فکر کنیم که خدا آیا در شرق و یا غرب است بلکه باید ایمان و اعتقاد داشته باشیم به خداوند، قیامت و کتاب قرآن و پیامبران که خداوند در آیاتی از قرآن می فرماید از مال خویش ببخش آن هم آن چیزی که خیلی دوستش داری.

وی گفت: بانک انصار به نیابت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سالیان سال قرارگاه محرومیت زدایی دارد و کار این قرارگاه بیشتر این بود که در حوزه های مختلف کمک کند و این کار یک طرفه نبود بلکه باهمکاری بخش خصوصی بود.

رضایی بیان داشت: این بودجه ای که خرج می شود بدانید که از سپرده های بانک نیست بلکه حرکتی است بصورت خودجوش توسط همکاران و یک سری از افراد خیر شروع شده که ثمره آن همین قرارگاه محرومیت زدایی است.

خیر نیک اندیش در پایان گفت: به هر صورت از خداوند میخواهم که همه ما را کمک کند و در آیاتی از قرآن کریم داریم که می فرماید اگر می خواهید هیچ غم و ناراحتی نبینید از صدقه جاریه کمک بگیرید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه قرچک مشارکت خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان از احداث ۲۱۶مدرسه در مناطق محروم این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، یونس بهاروند ایران‌نیا، ظهر امروز، در جلسۀ شورای اداری آموزش‌وپرورش لرستان، گفت: 216مدرسه با اولویت مناطق محروم در دو سال گذشته در این استان ساخته شده‌ است.

او با بیان اینکه 21 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان طی سال 1402هزینه شده‌ است، اضافه کرد: 75 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی ، ورزشی و کارگاهی در نظر گرفته شده‌ است.

احداث 104پروژۀ آموزشی در لرستان

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا دتسگاه تعلیم‌وتربیت را به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی به کارکرد اصلی خود برسانیم.

بهاروند خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم‌وتربیت لرستان به‌دور از هر حاشیه‌ای فقط به‌دنبال اعتلای فضای فرهنگی و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

او اعلام کرد: کشور ما در مقابل تمام استکبار جهانی ایستاده‌ است و ما باید قدران نیروهای نظامی و امنیتی و به‌ویژه سپاه پاسداران برای عملیات تنبیهی وعدۀ صادق باشیم.

انتهای پیام/ 644

 

دیگر خبرها

  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • رشد ۷۰ درصدی ساخت کلاس درس در قم
  • مشارکت معلولان با کمک خیران در شرکت‌های تعاونی اصفهان