Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@15:56:35 GMT

آخرین وضعیت سرژیک تیموریان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۳۹۸

یکی از اقدامات پزشکی که طی روز‌های گذشته صورت گرفت، خارج کردن آب و خونابه از داخل ریه‌های سرژیک بود. اتفاقی که به نظر می‌رسد شاید لازم شود طی روز‌های آینده دوباره تکرار بشود. پزشکان همچنین معتقدند اگر بدن سرژیک واکنش مناسب نشان داده و علائم حیاتی‌اش افزایش پیدا کند، می‌توانند با جراحی، وضعیت دنده‌ها و ریه‌های او را بهبود ببخشند، ولی همان‌طور که نوشتیم، این اتفاق مستلزم آن است که شرایط بدنی بیمار اجازه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از دغدغه‌های بزرگ کادر پزشکی معالج سرژیک تیموریان، کار نکردن کلیه‌های اوست که متأسفانه به دلیل شدت تصادف این روز‌ها قادر به انجام وظیفه خودشان نیستند و دکتر‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه برای کاهش میزان سموم و اسید اوریک موجود در بدن او، دیالیزش کنند.

اگر کلیه‌های سرژیک دوباره آغاز به کار کند، قطعاً قسمت قابل ملاحظه‌ای از نگرانی پزشکان و خانواده‌اش مرتفع خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرژیک تیموریان فوتبال تصادف پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان مارماهی زنده را از شکم یک مرد خارج کردند!

زی‌سان: در ۲۰ مارس، یک مرد ۳۴ ساله با گرفتگی شدید شکم در مرکز پزشکی منطقه‌های ها در استان کوانگ نین ویتنام بستری شد.

از آنجایی که بیمار درد زیادی داشت نمی‌شد در مورد علائم‌اش سوال کرد. درنتیجه کارکنان بیمارستان با اشعه ایکس و سونوگرافی از شکم او عکس‌برداری انجام دادند که حضور یک جسم خارجی در شکم او و همچنین سوراخ شدن روده و پریتونیت را نشان داد.

به گزارش زی‌سان، پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهترین اقدام، انجام عمل جراحی، برداشتن جسم مشکوک و تلاش برای کاهش آسیب به روده مرد است. با باز کردن شکم بیمار، پزشکان با تعجب متوجه شدند که جسم خارجی یک مارماهی زنده ۳۰ سانتی متری است!

پس از برداشتن مارماهی، پزشکان اقدام به برداشتن بخش کولورکتال نکروزه از روده کردند، این روش ظریف با پتانسیل بالایی برای عفونت به دلیل نزدیکی به ناحیه رکتوم است. خوشبختانه عمل با موفقیت انجام و وضعیت بیمار نیز تثبیت شد. او پس از عمل فقط ناراحتی خفیف شکمی را گزارش کرد، اما همچنان در بیمارستان تحت نظر است.

مرد ۳۴ ساله در پاسخ به این سوال که چگونه مارماهی بزرگ در شکمش وجود داشته، نتوانست پاسخ روشنی بدهد.

به گزارش زی‌سان، پزشکان معتقدند حیوان لغزنده از مقعد تا روده بزرگ بیمار خزیده، روده را گاز گرفته و وارد روده و بعد شکم شده است. چیزی که واقعاً کارکنان بیمارستان را شوکه کرد این بود که مارماهی هنوز در بدن مرد زنده بود!

tags # عجیب ترین سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • روایت دبیرکل پزشکان بدون مرز از وضعیت در غزه
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • پزشکان مارماهی زنده را از شکم یک مرد خارج کردند!
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی
  • انتقاد رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی
  • انتقاد از تعرفه‌های جدید پزشکی/افزایش ۳۵ درصدی بار سنگینی بر دوش بیمارستانهای دولتی وارد می‌کند
  • خارج کردن سوسک زنده ۴ سانتی‌متری از ریه یک مرد ۵۵ ساله !