Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۷ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۸۷ نفر ترخیص شدند.

وی شمار بیماران بستری شده را بیش از هزار و ۱۶۷ نفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه ۷۰ درصد شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار دارند، از اعمال محدودیت‌های جدید در استان و ممنوعیت کسب و کارهای پرریسک و دارای خطر خبر داد و افزایش شمار بیماران را نگران کننده دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به بستری بودن ۲۲۸ بیمار کرونایی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ بیمار جدید شناسایی شدند که ۱۱ بیمار بستری شده کودک هستند.

وی با بیان اینکه در مازندران زنگ خطر وضعیت قرمز به صدا درآمده است، خواستار رعایت مسائل بهداشتی شد.

همچنین طبق اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مازندران، اقامه نماز جمعه در ۱۲ شهر پرخطر استان برای پیشگیری از شیوع کرونا برای فردا لغو شده است.

از چند روز گذشته برای پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت صنوف پرریک نظیر تالارهای پذیرایی در استان ممنوع شده است.

کد خبر 4975733

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا سید عباس موسوی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحومه "ام البنین حق بین"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد حق بین در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از نارسایی کلیه در رنج بود، اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد