Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، صنعاء پایتخت یمن امروز شاهد یک نشست سیاسی درخصوص قضیه فلسطین و موضوعاتی همچون طرح الحاق کرانه باختری و عادی سازی روابط بود.

این نشست با حضور احزاب و گروههای سیاسی یمن و فلسطین برگزار شد و حاضران بر حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با انواع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر اعلام افراد حاضر در این نشست، عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی شرعا حرام است.

«یونس هزاع» نماینده حزب کنگره مردمی یمن در این نشست بر ثبات موضع در قبال مسأله فلسطین و ساقط کردن معامله قرن تأکید کرد.

«یحیی ابواصبع» نماینده حزب الاشتراکی یمن (حزب سوسیالیست) نیز گفت: متاسفانه امروز پول کشورهای عربی صرف توطئه علیه ملت فلسطین و قراردادهای شرم‌آور برای نابودی مسأله فلسطین می‌شود.

«حسن حمران» رئیس پرونده فلسطین در جنبش انصارالله یمن نیز اعلام کرد: ما تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین در کنار شما هستیم.

«احمد برکات» نماینده جهاد اسلامی در یمن نیز از همبستگی یمنی‌ها و ایستادن آنها در کنار ملت فلسطین آن‌هم در زمانی که کشورهای عربی مشغول عادی‌سازی روابط هستند، قدردانی کرد.

منبع: تقریب

کلیدواژه: عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است

نماینده روسیه در شورای امنیت با اشاره به جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌ها میان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی گفت: «خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد».

به گزارش ایسنا، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست امروز سازمان ملل درباره عضویت کامل فلسطین در شورا تصریح کرد: «اسرائیل کاروان های بشردوستانه در غزه را هدف قرار می دهد و مانع کار آنها می شود.»

نماینده روسیه در شورای امنیت تأکید کرد: «آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است.»

نبنزیا در ادامه با اشاره به تحولات جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌ها میان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: «خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد».

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما حمله اسرائیل به شورای امنیت و دبیرکل را رد می کنیم. از همه اعضای شورای امنیت می‌خواهم به عضویت کامل فلسطین رای دهند.

همزمان نماینده انگلیس در شورای امنیت در سخنانی بدون محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: «پاسخ ایران به اسرائیل را محکوم می کنیم و مصمم به حفظ ثبات در منطقه هستیم!».

نماینده انگلیسی تصریح کرد: «حمله ۷ اکتبر را محکوم می کنیم و خواهان آزادی فوری همه اسیران هستیم. نوار غزه شاهد یک بحران انسانی ناگوار و فزاینده است.»

وی اضافه کرد: «از راهکار دودولتی که امنیت و ثبات فلسطینی ها و اسرائیل را تضمین می کند، حمایت می کنیم. ما بر تعهد خود به یک کشور مستقل و قابل زندگی فلسطین تاکید می کنیم. ما باید بر عناصری تمرکز کنیم که امکان صلح پایدار را فراهم می کند.

نماینده انگلیس در شورای امنیت خاطرنشان کرد: لندن بار دیگر از اسرائیل می‌خواهد فوراً شهرک‌سازی را متوقف کند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخالفت قاطعانه رهبر حزب شاس و عضو ناظر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با هرگونه حمله به ایران/ حماس: پاسخ ایران ثابت کرد که دوران بزن در رو دیگر به سر آمده است/ ۱۶ نفر از اسرای غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند/ سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی هک ش
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • جزئیات مخالفت مصر با پیشنهاد رئیس سیا برای اداره غزه
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان