Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با رادیو ورزش، در مورد قضیه بازنشستگی خود که هر چند وقت یک بار مطرح می‌شود، اظهاراتی داشت که در ادامه مهمترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*بازنشستگی من هر چند وقت یک بار مطرح می‌شود و دلیل آن را نمی‌دانم. من کماکان در خدمت والیبال هستم و بازنشستگی من توسط وزارت ورزش و سازمان امور استخدامی کشور تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مسابقات بزرگسالان در سال ۲۰۲۰ به طور کامل لغو شده است و در مورد مسابقات رده‌های سنی هم منتظر تصمیم‌گیری کنفدراسیون والیبال آسیا هستیم.

*برنامه‌ریزی ما طوری انجام شده که اواسط شهریور ماه، مسابقات را شروع کنیم به شرطی که شرایط بهداشتی در کشور بهتر شود.

*پیکان و سایپا در ۱۰ سال گذشته، خدمات زیادی به والیبال ارائه کرده‌اند، ولی دستگاه‌های نظارتی به شدت پیگیر استیفای حقوق فدراسیون هستند. ما موظف هستیم که حق و حقوق فدراسیون را اخذ کنیم، چون در محاکم قضایی قابل پیگیری است. نمی‌توانیم بگوییم که خودروسازان ما فاقد منابع مالی و پول هستند، چون برای رشته‌های دیگر مثلا فوتبال، میلیاردی خرج می‌کنند، ولی برای پرداخت حق فدراسیون والیبال مشکل دارند. ما از طرف دستگاه‌های نظارتی به شدت تحت فشار هستیم تا طلب فدراسیون محقق شود. در نهایت قرار شده تا قسمتی از بدهی این دو باشگاه به صورت نقدی و قسمتی هم قسطی پرداخت شود، اما اگر این دو باشگاه بخواهند از اهمیت و بزرگی خود به عنوان یک ابزار استفاده کنند و تکلیف بدهی خود را مشخص نکنند ما چاره‌ای جز جایگزین کردن تیم‌های دیگر به جای آنها نداریم.

*بهنام محمودی از ظرفیت‌های خوب ورزش کشور هستند و حتما از نقطه نظرات او استفاده خواهد شد.

*تصمیاتی گرفته شده، ولی الان ضرورتی ندارد که اعلام کنیم وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان چه خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال پارسی خبر بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان