Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@19:49:35 GMT

فرصت ثبت نام وام کرونا دوباره تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۴۹۰

فرصت ثبت نام وام کرونا دوباره تمدید شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در بیستمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا که به ریاست معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان دستگاهها برگزار شد، روند اعطای تسهیلات به شاغلین و کارفرمایان مشاغل در رسته‌های چهارده گانه منتخب آسیب‌دیده از کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ضمن بررسی وضعیت ارسال پیامک به کارفرمایان و خویش فرمایان در بحث اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده، بر لزوم پرداخت سریع تسهیلات به خسارت‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکید و از بانکهای عامل تعیین شده در این زمینه خواسته شد تا همکاری و تلاش بیشتری برای پرداخت سریع تسهیلات به ثبت‌نام کننندگان صورت دهند.

از جمله مصوبات مهم کارگروه، تمدید ۵ روزه مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات بود که بر این اساس همه شاغلین و کارفرمایان در رسته‌های ۱۴ گانه آسیب دیده مصوب در کارگروه اقتصادی کرونا، تا ۵ مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir  مراحل ثبت نام خود برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا را دنبال کنند.

پیش از این معاونت اشتغال وزارت کار فرصت ثبت‌نام متقاضیان برای بهره مندی از تسهیلات کرونا را تا پایان تیر ماه اعلام کرده بود.

براساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، برای دریافت این تسهیلات از بانک‌ها در سقف مبالغی که نیاز به معرفی ضامن کارمند باشد، رسمی بودن ضامن کارمند الزامی نیست.

وزارت کار به دلیل تاخیر در فرآیند اجرای پرداخت تسهیلات کرونا و وجود برخی مشکلات در روند ارسال پیامک و کندی ثبت نام متقاضیان درخواست تمدید مهلت ثبت‌نام و پرداخت وام را به کارگروه اقتصادی کرونا ارائه کرده بود.

بر اساس اعلام وزارت کار، از ۱۳ دستگاهی که قرار بود بانک اطلاعاتی زیرمجموعه های آسیب دیده از کرونا را اعلام کنند ۹ دستگاه این اطلاعات را جهت ارسال پیامک به مشمولان در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار داده اند.

 پیش از این وزیر کار در سومین نشست کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات و تسریع در ارسال پیامک به متقاضیان را ضروری خوانده و تاکید کرده بود که برای ثبت‌نام مراجعان به سامانه کارا و دریافت تسهیلات ویژه کرونایی هر دستگاه باید در ظرف زمانی مشخص به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی کند.

پربیننده ترین برنامه جدید برای تعیین تکلیف سهام عدالت حقوق بازنشستگان از چه تاریخی همسان‌سازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود؟ آخرین خبر از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان الحسینی: حباب در بورس رشد شدیدی داشته است/ یزدان‌پناه: برخی با پول وام، سهام می‌خرند ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۴/۲۴

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا تسهیلات کرونا کسب و کار کارفرمایان شاغلین سامانه کارا ویروس کرونا کرونا شیوع ویروس کرونا اخبار کرونا وام کرونا تسهیلات کرونا تسهیلات کرونایی کویید19 قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ارسال پیامک آسیب دیده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد