Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی از آیت الله رئیسی برای صدور بخشنامه‌ای مبنی بر منع محاکم قضایی از صدور حکم به نفع بانک‌هایی که اقدام به اخذ سود غیرمتعارف از مشتریان کردند، تشکر کرد. تاریخ انتشار: 17:26 - 26 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۱۸۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام خبرگزاری خانه ملت، محمد‌حسین حسین زاده بحرینی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای به آیت الله رییسی، ریاست قوه قضاییه از ابلاغ بخشنامه‌ای مبنی بر منع محاکم قضایی از صدور حکم به نغع بانک‌هایی که با تخطی از مصوبه شورای پول و اعتبار اقدام به اخذ سود و جرائم غیرمتعارف از مشتریان خود می‌کنند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه در ذیل امده است:

بیشتر بخوانید: تقدیر نمایندگان از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس

 آیت الله رییسی
ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام و احترام
بر خود لازم میدانم به عنوان منتخب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار، از جنابعالی به خاطر بخشنامه‌ای که اخیرا صادر و محاکم قضایی را از صدور حکم به نفع بانک‌هایی که با تخطی از مصوبات شورای پول و اعتبار اقدام به اخذ سود و جرائم غیرمتعارف و بعضاً مرکب از مشتریان خود کرده یا می‌کنند، منع کرده‌اید، سپاسگزاری کنم. بی تردید، رویکرد جدید قوه محترم قضاییه، اثربخشی تلاش‌های مجلس شورای اسلامی، شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی را افزایش داده و تولیدکنندگان کشور را که در شرایط سخت اقتصادی با غیرت دینی و ملی خود، چراغ تولید را روشن نگه داشته اند، دلگرم خواهد کرد. همچنین، بخشنامه اخیر جنابعالی، آن بخش از شبکه بانکی کشور را که با پایبندی به مقررات و اخلاق حرفه ای، حامی و در کنار تولیدکنندگان بوده اند را در مسیر حمایت بیشتر از تولید کشور، مصمم‌تر خواهد کرد.
دوام توفیقات حضرت عالی را آرزومندم.

محمد حسین حسین زاده بحرینی
نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رییسی مجلس شورای اسلامی شورای پول و اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.

هادی طحان نظیف با اشاره به آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است»، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» با تاکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جا‌هایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

منبع: ایسنا

tags # بی حجاب ، حجاب اسلامی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها