Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، روزنامه "ال کنفیدنسیال" اسپانیا در شماره اخیر خود با درج مقاله ای از " دسکایار" دیپلمات برجسته و مدیر اسبق سرویس های اطلاعاتی اسپانیا نوشت: ایران و چین به روش مشترکی برای ضربه زدن به اقدامات واشنگتن دست یافته اند.

این دیپلمات اسپانیایی در مقاله خود نوشته است: واشنگتن هر روز بیشتر دچار بیماری اوتیسم در سیاست خارجی خود شده و منزوی تر می گردد و ایران و چین با انجام یک توافق بلند مدت راه مشترکی برای حفظ منافع ملی خود و سیلی محکم به صورت آمریکا یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین می نویسد: شکست سیاست آمریکا در دشمنی و به انزوا کشاندن ایران و نیز ناتوانی اتحادیه اروپا در ارائه راه حلی در مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا، عامل اصلی توافق اخیر بین ایران و چین است .

او که سال ها سفیر اسپانیا در مراکش، واتیکان و آمریکا بوده است مقاله خود را با این جمله معروف به پایان می رساند که؛ هر کدام از ما هر چه را کاشته ایم درو خواهیم کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دیپلمات اسپانیایی چین آمریکا ایران ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است

رئیس جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنمی، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود سازد و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کندبایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه استبایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شددرخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی ها را تصویب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • ضرر نمی‌کنیم اگر خودمان را برای بدترین سناریو آماده کنیم
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد