Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@17:34:43 GMT

تیم تروریستی منافقان در شیراز ‌منهدم شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۶۰۲

تیم تروریستی منافقان در شیراز ‌منهدم شد + جزئیات

با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، تیم اقدامی سازمان تروریستی منافقان که به منظور انجام عملیات ایضائی وارد استان فارس شده بود، شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، تیم اقدامی سازمان تروریستی منافقان که به منظور انجام عملیات ایضائی وارد استان فارس شده بود، شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  با تائید مقامات سازمان اطلاعات سپاه فجر استان این تیم در یکی مناطق شهر شیراز قصد اقدام خرابکارانه داشتند که به موقع شناسایی، منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.    بیشتر بخوانید گزارش ویدئویی| روایتی از جنایت‌های ضدانقلاب در استان کردستان / وقتی منافقان ‌به شیعه و سنی هم رحم نمی‌کنند شهیدی که خار چشم منافقان بود پیش از این انجام اقدامات ایضائی در ایام سالگرد ارتحال رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برنامه کاری این تیم بوده که بواسطه هوشیاری و اشراف اطلاعاتی این تیم ناکام ماند.   سایر اطلاعات تکمیلی ارسال می‌شود. 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس امروز اظهار کرد: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.

او ادامه داد: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت و کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز