Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:39:41 GMT

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در «رودان»

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۶۱۵

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در «رودان»

رئیس دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رودان از تشکیل کارگروه‌های تخصصی با استفاده از نخبگان و صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: این امر یک حرکت مثبت و مؤثر در آغاز نهضت تغییر به نفع مردم است.

حسن دوراندیش رئیس دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان گفت: در جهت تحقق وعده نماینده مردم حوزه شرق استان در مجلس شورای اسلامی در راستای استفاده همه‌جانبه از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران در رفع مشکلات، توسعه و آبادانی منطقه در حوزه‌های مختلف، کارگروه‌های تخصصی ویژه‌ای در شهرستان رودان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ان‌شاءالله با استفاده از جوانان نخبه و صاحب‌نظران شهرستان در بخش‌های مختلف در راستای تحقق شعار اصلی حاج حسین رئیسی که همان تغییر به نفع مردم بود گام خواهیم برداشت.

رئیس دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رودان از تشکیل هشت کارگروه  تخصصی، آموزشی، بهداشت و درمان، کشاورزی و آب، ورزش، جوانان، بانوان، امور زیربنایی، حقوق و اصلاح مقررات در رودان  خبر داد و گفت: قطعأ بنا به ضرورت و نیاز و با بررسی‌هایی که صورت خواهد پذیرفت، کارگروه‌های دیگر هم تشکیل خواهد شد.

دوراندیش اضافه کرد: اعضای این کارگروه‌ها را کارشناسان، نخبگان و افراد صاحب نظر و دارای ایده و فکر تشکیل می‌دهند و پس از بررسی و کارشناسی مسایل و مشکلات هر بخش، موضوع در سطح استان و به تبع آن در کشور نیز پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره با آغاز رسمی فعالیت دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودان عنوان داشت: این دفتر با راه‌اندازی کمیته‌های مشاورین، هماهنگی و اطلاع‌رسانی، ارزیابی و دفتریاران در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان حرکت خواهد کرد.

رئیس دفتر نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودان از بهره‌گیری از نمایندگان اقشار مختلف مردم در رصد و پیگیری مشکلات شهرستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: در بررسی‌های صورت پذیرفته تشکل اقشار در ۳۸ قشر مختلف تقسیم شده‌اند  که از اعم آنها می‌توان به کارگران، کشاورزان، فرهنگیان، دانشحویان، دانش آموزان، بازنشستگان، پزشکان، بهورزان، بهیاران، بسیحیان، نظامیان، بازاریان، صیادان، ملوانان، هنرمندان، خبرنگاران، قضات، وکلا، ایثارگران، تاکس داران، آموزشیاران، دهیاران، شوراهای اسلامی، شورایاران، انجمن‌های خیریه، سمن‌ها، صاحبان شرکت‌های خدماتی، هیات‌های مذهبی، هیات‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی و صاحبان تولید و کارآفرینی اشاره کرد.

وی ایجاد وفاق، همدلی، همراهی و استفاده از خرد جمعی را از اصول اصلی در رویه کار عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان آماده بهره‌گیری از تمامی نظرات اقشار مختلف مردم بدون لحاظ تفکرات سیاسی و جناحی است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هرمزگان نخبگان توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی مدیریت حوزه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم گرامیداشت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرآئت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت (ع) مداحی و استاد حسین انصاریان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در راستای معرفی شخصیت این عالم برجسته شیعه در کنار مزار وی برپا شد.

کد خبر 6087114

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور