Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: مرکز توانبخشی جسمی - حرکتی آویژه برای نخستین بار در کشور موفق به تولید واکر مخصوص کودکان فلج مغزی با رعایت استاندارد‌های جهانی شده است.

 صحاف افزود: این واکر با مهندسی معکوس و باز طراحی تولید شده و با قیمتی کمتر از یک دهم قیمت جهانی در دسترس جامعه هدف قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مزیت دیگر این واکر را نسبت به سایر واکرها، حالت معکوس آن دانست و گفت: قرار گرفتن تکیه گاه در پشت واکر، امکان راه رفتن را تسهیل می‌کند.

این واکر در سه رده سنی زیر ۵ سال، ۵ تا ۱۰ سال و ۱۰ سال به بالا تولید شده است و طراحی آن به صورتی است که الگوی طبیعی راه رفتن حفظ می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز توانبخشی جسمی و حرکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی امروز چهارشنبه در رابطه با سند مالکیت تخت جمشید گفت: در راستای تثبیت و صدور اسناد مالکیت اماکن تاریخی و میراث فرهنگی استان و با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک این استان، سند مالکیت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید به نام میراث فرهنگی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی فارس فردا در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار خواهد شد گفت: در این برنامه نشست بین‌المللی تخصصی، تقدیر از پیشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی و مدیران دولتی و … همچنین مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه هانی تخت جمشید برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: محور اصلی نشست‌های تخصصی این برنامه شامل آمادگی، واکنش و بازیابی بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بلایا و حوادث به‌ویژه بحران فرونشست در محوطه‌های باستانی استان است.

کد خبر 6081015

دیگر خبرها

  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان