Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@02:07:21 GMT

تیم منافقین در شیراز توسط اطلاعات سپاه منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۶۴۵

تیم منافقین در شیراز توسط اطلاعات سپاه منهدم شد

تیم اقدامی گروهک تروریستی منافقین که به منظور انجام عملیات ایذایی وارد استان فارس شده بود توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری فارس از شیراز،‌ در پی اشراف اطلاعاتی بر روی تحرکات و فعالیت های عناصر خودفروخته منافقین در داخل کشور؛ تیم اقدامی این گروهک تروریستی که به منظور انجام عملیات ایذایی وارد استان فارس شده بود توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این انجام اقدامات ایضایی در ایام سالگرد ارتحال رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برنامه کاری این تیم بوده که بواسطه هوشیاری و اشراف اطلاعاتی این تیم ناکام ماند.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان اطلاعات سپاه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد

 هکرها تعدادی از سایت‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل از جمله وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی و مرکز پژوهش‌های هسته‌ای دیمونا را در اراضی اشغالی هک کردند.

به گزارش تسنیم، روزنامه هاآرتص امروز سه شنبه گزارش داد هکرهایی که به تازگی اعلام کرده بودند به برخی نهادهای حساس اسرائیلی نفوذ کرده‌اند، هزاران سند از این حملهٔ سایبری را منتشر کرده‌اند که اسنادی از وزارت دادگستری و پژوهشگاه نیروگاه هسته‌ای دیمونا هم در آن وجود دارد.

روزنامه هاآرتص رژیم اسرائیل همچنین نوشت که هکرها پایگاه‌‌های اطلاعاتی حساس رژیم اسرائیل را هک کرده و این داده ها را در پایگاهی که ایجاد کرده‌اند، منتشر نموده‌اند.

طی هفته‌های اخیر شماری از سایت‌های مراکز حساس و حیاتی رژیم اسرائیل از سوی هکرهای ناشناس هک شده است که مهمترین آن سایت وزارت جنگ صهیونیست‌ها بود.

 گروه هکری که خود را با نامNethunter معرفی کرده بود، در کانال تلگرامی به آدرس t.me/Nethunt3r اعلام کرده که موفق به دستیابی به زیر ساخت‌های وزارت جنگ  اسرائیل شده است.

در میان داده های درزیافته شده از این پایگاه، اطلاعات مربوط به کارکنان، مناقصه های برگزار شده، ساختار بخش فناوری ارتش رژیم صهیونیستی، خودروهای زرهی، نقشه های مهندسی، اطلاعات فنی در مورد نحوه کارکرد ساختار تصویربرداری ماهواره های فضایی و اطلاعاتی از نیروها و گردان های نظامی ارتش اسرائیل نیز به چشم می خورد.

این گروه هکری از مدیران این پایگاه صهیونیستی خواسته است تا در ازای عدم افشای اطلاعات محرمانه مزبور، 500 اسیر فلسطین دربند زندان های رژیم صهیونیستی را آزاد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شبکه برق اسرائیل هک شد سایت سازمان امنیت داخلی اسرائیل هک شد

دیگر خبرها

  • بهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌ الله لبنان
  • بُهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌الله
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی حساس رژیم اسرائیل
  • اطلاعات حساس رژیم صهیونیستی هک شد
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند